NOVICE IZ SVETA
Po podatkih IAB-ja je digitalno oglaševanje lani prvič preseglo 40 milijard ameriških dolarjev in s tem prehitelo oglaševanje na »broadcast« televiziji. Iskalni marketing in prikazno oglaševanja ostajata na prvih…
iPROM-ova rešitev Safemetric, namenjena varni in zakonsko ustrezni uporabi spletne analitike, je odobrena tudi s strani informacijskega pooblaščenca.Safemetric podjetjem omogoča nemoteno spremljanje spletne analitike z zunanjimi ponudniki analitičnih rešitev…
Kategorija sladkih pijač je spet v porastu, zahvaljujoč milenijcem, ki si želijo tovrstnih pijač. Proizvajalec Mike’s Hard na povečano konkurenco odgovarja tako, da seli ves svoj oglaševalski proračun, ki…
Spletna medijska agencija iPROM je na slovenskem oglaševalskem trgu predstavila novost, oglasni format AdBreak, za katerega pravi, da je inovativen in tehnološko dovršen koncept za oglaševanje v digitalnih medijih.Novi…
Vložki v TV-oglaševanje bodo v ZDA še vedno nekoliko rasli, bo pa TV izgubila svoj položaj kot medij številka 1 po vložkih v oglaševanje do leta 2018, saj ga…
Po napovedih eMarketerja naj bi oglaševalci v VB do leta 2017 celotnemu digitalnemu oglaševanju namenili 10,8 milijarde evrov, njegov delež v oglaševalskem kolaču pa bo takrat predstavljal že več…
S porastom uporabe pametnih telefonov in tablic ter časa, ki ga uporabniki namenijo medijem prek teh naprav, tudi oglaševalci več investirajo v oglaševalske akcije, ki se odvijajo na več…
Kot vsako leto so pri MM-u tudi letos pripravili pregled oglaševanja v letu 2013, hkrati pa oglaševalce, medije in agencije povprašali še o napovedih za leto 2014.Simon Cetin, partner…
Pri IAB Europe ugotavljajo, da je polovica evropskih spletnih kupcev prepričana, da je internet pomemben kanal, ki jim pomaga pri odločitvi, kateri finančni produkt ali storitev kupiti. V raziskavo…
Če so še obstajali kakršnikoli dvomi, da je digitalna doba za proizvajalce blaga široke potrošnje tu, jih je the Consumer Analyst Group of New York konferenca, ki se je…