NOVICE IZ SVETA
Vložki v TV-oglaševanje bodo v ZDA še vedno nekoliko rasli, bo pa TV izgubila svoj položaj kot medij številka 1 po vložkih v oglaševanje do leta 2018, saj ga…
Po napovedih eMarketerja naj bi oglaševalci v VB do leta 2017 celotnemu digitalnemu oglaševanju namenili 10,8 milijarde evrov, njegov delež v oglaševalskem kolaču pa bo takrat predstavljal že več…
S porastom uporabe pametnih telefonov in tablic ter časa, ki ga uporabniki namenijo medijem prek teh naprav, tudi oglaševalci več investirajo v oglaševalske akcije, ki se odvijajo na več…
Kot vsako leto so pri MM-u tudi letos pripravili pregled oglaševanja v letu 2013, hkrati pa oglaševalce, medije in agencije povprašali še o napovedih za leto 2014.Simon Cetin, partner…
Pri IAB Europe ugotavljajo, da je polovica evropskih spletnih kupcev prepričana, da je internet pomemben kanal, ki jim pomaga pri odločitvi, kateri finančni produkt ali storitev kupiti. V raziskavo…
Če so še obstajali kakršnikoli dvomi, da je digitalna doba za proizvajalce blaga široke potrošnje tu, jih je the Consumer Analyst Group of New York konferenca, ki se je…
Na Financah je danes objavljen članek na temo priprave spletnih strani, uporabe Facebooka v marketinške namene, prilagajanja spletnih strani mobilnim napravam … O teh stvareh so med drugim povprašali…
Pri Mondelez Internationalu, proizvajalcu številnih znanih BZ, kot so Milka, Oreo, Barni, Jacobs, Tuc …, bodo v prihodnjih letih še več vlagali v digitalni marketing. Ugotovili so, da jim…
V pogovoru z Adweekom je vodja marketinga pri Visi, Kevin Burke, med drugim povedal, da na globalni ravni marketingu v digitalnih medijih namenjajo v povprečju od 30 do 40…
V AOL-ovi raziskavi, opravljeni novembra lani, se je 60 odstotkov milenijcev (18 – 34 let), uporabnikov interneta, strinjalo ali močno strinjalo s trditvijo, da skoraj vsak dan gledajo izdelke,…