Deli

Ena tretjina oglaševalskih agencij danes 60 odstotkov svojega oglaševalskega proračuna porabi za programatični zakup oglasnega prostora na internetu. Številka, ki pa bo do leta 2015 narasla na polovico, pravi raziskava spletne publikacije AdExchanger. Dve tretjini agencij danes že uporablja programatični zakup za vsaj 20 odstotkov svojih budžetov. Raziskava je pokazala še, da gre 60 odstotkov oglaševalskih budžetov skozi platforme za izmenjavo oglasov (»ad exchange«), ki jih ponujata Google in Yahoo.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv