Generacija Z je tu - iPROM - Novice iz sveta

Generacija Z je tu!

Prva globalna raziskava razkriva, kako se tri najpomembnejše generacije – X, Y in Z – obnašajo, kakšen je njihov odnos do oglaševanja in kako se nanj odzivajo. Vse to lahko pomaga oglaševalcem pri razumevanju podobnosti in razlik med generacijami z namenom učinkovitejše povezave z njimi.

Preberi več
Sejem CES: največji  sejem elektronike - iPROM - Novice iz sveta

Sejem CES: največji sejem elektronike

Največji sejem elektronike CES, ki se vsako leto odvija v Las Vegasu, letos praznuje 50 let. In 50. obletnica bi se obiskovalcem prvega sejma v letu 1967 zdela kot znanstvena fantastika: televizorji, veliki kot stena in tanki kot papir, električni avtomobili, majhni roboti, ki varujejo vaše domove, in celo hiše, ki jih lahko nadzorujete zgolj s svojim glasom.

Preberi več
Najboljše kampanje v družbenih medijih v letu 2016 - iPROM - Novice iz sveta

Najboljše kampanje v družbenih medijih v letu 2016

Uporabniki zahtevamo vse več od družbenih omrežij in ta se razvijajo skladno s temi zahtevami. Hkrati z njimi pa morajo nove zahteve in spremenjenje želje razumeti in upoštevati tudi blagovne znamke. Pametne med njimi to zagotovo že počnejo in razmišljajo izven klasičnih taktik in načrtov za marketing znotraj družbenih omrežij.

Preberi več
Kam gre nativno oglaševanje v letu 2017? - iPROM Novice iz sveta

Kam gre nativno oglaševanje v letu 2017?

Napoved za leto 2017 za nativno oglaševanje je, da mobilno, video in podatki spreminjajo pravila igre. Poglejmo si, kaj ostaja enako, kaj se spreminja, kaj bo novega, kakšni so izzivi in kako to komentira Andrej Ivanec.

Preberi več
Bomo kmalu rekli zbogom ročnemu zakupu na digitalnih kanalih? - iPROM - Novice iz sveta

Bomo kmalu rekli zbogom ročnemu zakupu na digitalnih kanalih?

Programatični zakup bo prihodnje leto zrasel za 31 odstotkov. Po besedah Tomaža Tomšiča, direktorja razvojnega oddelka v iPROM-u, ima tudi v Sloveniji ta oblika zakupa velik potencial. Tudi zato, ker že nekaj let razvijamo iPROM Cloud, lastno rešitev za programatični zakup ciljnih občinstev.

Preberi več
Plaz digitalne preobrazbe je dosegel oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Plaz digitalne preobrazbe je dosegel oglaševanje

V dobi družbenih medijev, mobilnih in digitalnih kanalov tudi oglaševanje dobiva novo podobo.

Preberi več
Kaj lahko igra Pokemon Go nauči oglaševalce? - iPROM - Novice iz sveta-01-01

Kaj lahko igra Pokemon Go nauči oglaševalce?

Današnji potrošnik želi biti povezan in fizično vključen. Od tod tudi takšna priljubljenost igre Pokemon Go. Igre, ki temeljijo na lokaciji, lahko znanim blagovnim znamkam ali določenim krajem pomagajo, da spet postanejo zanimivi in razburljivi.

Preberi več
Digitalna preobrazba podjetij je (velik) izziv - iPROM - Novice iz sveta

Digitalna preobrazba podjetij je (velik) izziv

Več kot polovica direktorjev je prepričanih, da obstaja kar nekaj ovir, ki jih še morajo premagati, da bodo njihova podjetja v koraku z digitalnim svetom. Med drugim so to odkrivanje navad novih kupcev, pomanjkanje podatkov in pravne zagate.

Preberi več
Vpliv prisotnosti blagovne znamke na družbenih omrežjih v času praznikov - iPROM - Novice iz sveta-01

Vpliv prisotnosti blagovne znamke na družbenih omrežjih v času praznikov

Julijska raziskava podjetja G/O Digital razkriva, da medijska prisotnost blagovnih znamk v družbenih omrežjih lahko vpliva na nakupne odločitve v času praznikov.

Preberi več
Primera Skittles in Norwegian Airlines  ali kako uporabiti marketing v realnem času - iPROM - Novice iz sveta

Primera Skittles in Norwegian Airlines ali kako uporabiti marketing v realnem času

Marketing v realnem času je lahko odlična priložnost za blagovno znamko, da pokaže svojo kreativnost in takojšen odziv. Se pa mora znamka zavedati posledic, ki jih lahko prinese takojšen odziv. Dobro je imeti res pametno idejo, preden se spustite v pogovor.

Preberi več

Arhiv