NOVICE IZ SVETA
Uporabniki zahtevamo vse več od družbenih omrežij in ta se razvijajo skladno s temi zahtevami. Hkrati z njimi pa morajo nove zahteve in spremenjenje želje razumeti in upoštevati tudi blagovne znamke. Pametne med njimi to zagotovo že počnejo in razmišljajo izven klasičnih taktik in načrtov za marketing znotraj družbenih omrežij.
Napoved za leto 2017 za nativno oglaševanje je, da mobilno, video in podatki spreminjajo pravila igre. Poglejmo si, kaj ostaja enako, kaj se spreminja, kaj bo novega, kakšni so izzivi in kako to komentira Andrej Ivanec.
Programatični zakup bo prihodnje leto zrasel za 31 odstotkov. Po besedah Tomaža Tomšiča, direktorja razvojnega oddelka v iPROM-u, ima tudi v Sloveniji ta oblika zakupa velik potencial. Tudi zato, ker že nekaj let razvijamo iPROM Cloud, lastno rešitev za programatični zakup ciljnih občinstev.
V dobi družbenih medijev, mobilnih in digitalnih kanalov tudi oglaševanje dobiva novo podobo.
Današnji potrošnik želi biti povezan in fizično vključen. Od tod tudi takšna priljubljenost igre Pokemon Go. Igre, ki temeljijo na lokaciji, lahko znanim blagovnim znamkam ali določenim krajem pomagajo, da spet postanejo zanimivi in razburljivi.
Več kot polovica direktorjev je prepričanih, da obstaja kar nekaj ovir, ki jih še morajo premagati, da bodo njihova podjetja v koraku z digitalnim svetom. Med drugim so to odkrivanje navad novih kupcev, pomanjkanje podatkov in pravne zagate.
Julijska raziskava podjetja G/O Digital razkriva, da medijska prisotnost blagovnih znamk v družbenih omrežjih lahko vpliva na nakupne odločitve v času praznikov.
Marketing v realnem času je lahko odlična priložnost za blagovno znamko, da pokaže svojo kreativnost in takojšen odziv. Se pa mora znamka zavedati posledic, ki jih lahko prinese takojšen odziv. Dobro je imeti res pametno idejo, preden se spustite v pogovor.
Predvajanje dogajanja v živo je lahko za blagovno znamko odlična stvar. Z njim lahko odpelje uporabnika na kraj dogajanja, čeprav tam ni fizično prisoten. Tako lahko znamka ne samo pripoveduje zgodbo, pač pa jo dejansko živi.
Ustvarjanje vsebine za družbena omrežja ima dva namena. Z njo skušamo na eni strani uporabnike pripeljati na naše spletno mesto in si, na drugi strani, večati bazo sledilcev na teh omrežjih.