Plaz digitalne preobrazbe je dosegel oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Plaz digitalne preobrazbe je dosegel oglaševanje

V dobi družbenih medijev, mobilnih in digitalnih kanalov tudi oglaševanje dobiva novo podobo.

Preberi več
Kaj lahko igra Pokemon Go nauči oglaševalce? - iPROM - Novice iz sveta-01-01

Kaj lahko igra Pokemon Go nauči oglaševalce?

Današnji potrošnik želi biti povezan in fizično vključen. Od tod tudi takšna priljubljenost igre Pokemon Go. Igre, ki temeljijo na lokaciji, lahko znanim blagovnim znamkam ali določenim krajem pomagajo, da spet postanejo zanimivi in razburljivi.

Preberi več
Digitalna preobrazba podjetij je (velik) izziv - iPROM - Novice iz sveta

Digitalna preobrazba podjetij je (velik) izziv

Več kot polovica direktorjev je prepričanih, da obstaja kar nekaj ovir, ki jih še morajo premagati, da bodo njihova podjetja v koraku z digitalnim svetom. Med drugim so to odkrivanje navad novih kupcev, pomanjkanje podatkov in pravne zagate.

Preberi več
Vpliv prisotnosti blagovne znamke na družbenih omrežjih v času praznikov - iPROM - Novice iz sveta-01

Vpliv prisotnosti blagovne znamke na družbenih omrežjih v času praznikov

Julijska raziskava podjetja G/O Digital razkriva, da medijska prisotnost blagovnih znamk v družbenih omrežjih lahko vpliva na nakupne odločitve v času praznikov.

Preberi več
Primera Skittles in Norwegian Airlines  ali kako uporabiti marketing v realnem času - iPROM - Novice iz sveta

Primera Skittles in Norwegian Airlines ali kako uporabiti marketing v realnem času

Marketing v realnem času je lahko odlična priložnost za blagovno znamko, da pokaže svojo kreativnost in takojšen odziv. Se pa mora znamka zavedati posledic, ki jih lahko prinese takojšen odziv. Dobro je imeti res pametno idejo, preden se spustite v pogovor.

Preberi več
Od pripovedovati zgodbo do živeti zgodbo - iPROM - Novice iz sveta

Od pripovedovati zgodbo do živeti zgodbo

Predvajanje dogajanja v živo je lahko za blagovno znamko odlična stvar. Z njim lahko odpelje uporabnika na kraj dogajanja, čeprav tam ni fizično prisoten. Tako lahko znamka ne samo pripoveduje zgodbo, pač pa jo dejansko živi.

Preberi več
Najbolj deljive vsebine na družbenih omrežjih - iPROM - Novice iz sveta

Najbolj deljive vsebine na družbenih omrežjih

Ustvarjanje vsebine za družbena omrežja ima dva namena. Z njo skušamo na eni strani uporabnike pripeljati na naše spletno mesto in si, na drugi strani, večati bazo sledilcev na teh omrežjih.

Preberi več
Učinkovite strategije trženja milenijcem - iPROM - Novice iz sveta

Učinkovite strategije trženja milenijcem

Milenijci se od drugih generacij razlikujejo v nekaj pomembnih elementih. Zanje je vse v samoodkrivanju, ne marajo prodajanja, najbolj nanje vplivajo izkušnje sovrstnikov, radi imajo oglase … Katere marketinške strategije pa delujejo pri njih?

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje v ZDA bodo že letos prehitele naložbe v TV-oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje v ZDA bodo že letos prehitele naložbe v TV-oglaševanje

Zadnja eMarketerjeva napoved o naložbah v digitalno oglaševanje je pokazala, da bo že letos digitalno oglaševanje prevzelo prvo mesto. Še marca letos je namreč kazalo, da se to ne bo zgodilo pred letom 2017.

Preberi več
Snapchatovi lovi na zaklad so obnoreli blagovne znamke - iPROM - Novice iz sveta

Snapchatovi lovi na zaklad so obnoreli blagovne znamke

Adidas, Delta in Bloomingdale’s so znamke, ki so že izkoristile priljubljenost igre Pokemone GO, saj so še same pripravile podobne igre znotraj družbenega omrežja Snapchat.

Preberi več

Arhiv