Deli

Podjetje Forrester napoveduje, da naj bi naložbe v digitalni marketing v letu 2021 dosegle 118 milijard ameriških dolarjev, a se bodo selile iz oglaševanja, ki temelji zgolj na količini, v samo izkušnjo potrošnika z blagovno znamko. Kakovost bo torej pred količino.

Naložbe v digitalni marketing bodo do leta 2021 dosegle 118 milijard dolarjev - iPROM - Novice iz sveta

Pri Forresterju že skoraj 20 let spremljajo porabo sredstev za digitalni marketing. Njihovo najnovejše poročilo kaže, da bodo oglaševalci v ZDA v naslednjih petih letih več vlagali v kakovost in manj v količino. Kaj to pomeni za digitalne marketinške proračune?

    1. Naložbe v iskalni marketing, prikazno oglaševanje, oglaševanje v družbenih medijih, spletno video oglaševanje in e-poštni marketing bodo obsegale 46 odstotkov celotnega oglaševanja v naslednjih petih letih.
    2. Oglaševalci so danes bolj zreli in vedo, kako meriti učinke. To pomeni, da bodo preudarno uporabljali svoja sredstva samo za tisto, za kar vedo, da deluje. Veliko jih bo tako vlagalo v podatke, tehnologijo in uporabniško izkušnjo.
    3.  Kljub premiku proračunov iz količine v kakovost celotni vložki v digitalno oglaševanje rastejo. Glavni razlog za to so milenijci, saj postajajo glavni potrošniki. Gre za največjo generacijsko skupino, ki skupno na leto zapravi 600 milijard dolarjev. Blagovne znamke bodo večale svoje vložke v digital zato, da se bodo kar najbolje povezale z njimi.

Igor Mali, operativni direktor v iPROM-u, pravi: »Čeprav se Forresterjevo poročilo nanaša na ZDA, lahko potrdim, da se tudi pri nas oglaševalci vse bolj zavedajo pomembnosti uporabniške izkušnje z blagovno znamko in njenemu izboljšanju namenjajo več sredstev. To nenazadnje kažejo tudi naši podatki za lansko leto, ko sicer skupna količina oglasov ni narasla toliko kot leto prej, so se pa povečale naložbe v napredne oglasne formate in v različne oblike ciljanja, kot sta vedenjsko in ponovno ciljanje. To pomeni, da oglaševalcem zagotavljamo točno tiste ciljne skupine, ki si jih želijo dosegati. V prihodnjih letih pa bo pomembno vlogo na tem področju igrala tudi programatična kreativa.«

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv