NOVICE IZ SVETA
OTT je močna navzkrižna platforma trženjskega spleta, saj omogoča odlično segmentacijo občinstva in napredno podatkovno analitiko za merjenje oglaševanja.
Tehnologija veriženja blokov (Blockchain) vpliva na nove poslovne modele in pomembno spreminja način poslovanja podjetij, tudi agencij.
Video oglaševanje na več platformah je zaradi vse večjega zanimanja medijskih zakupnikov v porastu. Večina digitalnega video inventarja v ZDA se posreduje programatično.
Snapchat je predstavil novost v svoji aplikaciji, s katero ločuje družbeno stran od medijske. Aplikacija bo tako uporabnikom in oglaševalcem prijaznejša.
Personalizacija oglasov je med potrošniki v bolj pomembna kot popusti in promocije, kaže aktualna raziskava podjetja Harris Interactive.
Facebookovi dinamični oglasi, namenjeni ponovnemu ciljanju avtomobilskih blagovnih znamk, oglasi za zbiranje kontaktov pa z novimi funkcijami za večjo učinkovitost vseh oglaševalcev.
Oglaševanje se bo po napovedi eMarketerja po vsem svetu do konca leta 2017 še povečalo za 7 odstotkov, in sicer na kar 584,14 milijarde dolarjev.
Glasovno iskanje je že na obzorju, četudi poslovni svet še ni pripravljen nanj. 20 odstotkov Googlovih mobilnih poizvedb že uporablja glasovno iskanje.
Kriptovalute niso muha enodnevnica. O razvoju lastne borze digitalnih valut in vzpostavitvi lastne kriptovalute naj bi razmišljal tudi Amazon.
Uspešna uporaba trendov na družbenih omrežjih v naši komunikaciji je ključna za uspešnost podjetja. Preberite članek, kateri trendi bodo krojili usodo v letu 2018.