Deli

Mobilni uporabniki so na nakupni poti prek mobilnih naprav manj osredotočeni in nakupna pot je tako kratkotrajnejša.

Mobilni uporabniki za nakup preko mobilne naprave zahtevajo hitrost

Lanskoletna decembrska raziskava ameriških digitalnih potrošnikov, ki jo je izvedlo podjetje Verto Analytcs, je pokazala, da je povprečna nakupna pot pri 80 odstotkih uporabnikov relativno kratka in traja manj kot 4 minute ter vključuje uporabo kar 6 različnih aplikacij – vključno z 1,5 nakupovalno aplikacijo.

Mobilne aplikacije, ki imajo največji delež uporabe med nakupovanjem, so aplikacije za družbene medije, iskalne aplikacije, aplikacije za pošiljanje sporočil in nakupovanje. Aplikacijo Facebook obišče 8 odstotkov uporabnikov, medtem ko aplikacije Amazon (4,9 odstotka), Googlov iskalnik (4,5 odstotka) in sporočila SMS (4,5 odstotka) obišče približno enak odstotek uporabnikov.

Uporaba mobilnih aplikacij na nakupni poti se med spoloma ne razlikuje veliko. Mobilne uporabnice preživijo 3,2 minute na sejo, uporabniki pa 3 minute. Razlike pa se kažejo pri starosti mobilnih uporabnikov. Mobilni uporabniki, ki jih uvrščamo v milenijsko generacijo, porabijo najmanj časa na sejo (2,6 minute). Generacija X porabi 3,4 minute, generacija baby boom približno 4,3 minute, starejši od 75 let pa 5 minut.

Izsledki raziskave so tudi v skladu s študijo Salesforce Commerce Cloud, ki je letos februarja merila obiske trgovin več kot 500 milijonov nakupovalcev po vsem svetu prek digitalnih naprav. V četrtem četrtletju leta 2017 so imele mobilne seje (ne nujno aplikacije) v primerjavi s tablicami in z računalniki najkrajšo povprečno trajanje obiska (3,85 minute).

Lanskoletna novembrska raziskava o nakupnem obnašanju ameriških uporabnikov mobilnih naprav, ki sta jo izvedla Button in App Annie, je pokazala, da uporaba mobilnih aplikacij za nakupovanje z leti upada. Milenijska generacija je najbolj naklonjena nakupovanju prek mobilnih aplikacij (62 odstotkov), sledi ji generacija baby boom (44 odstotkov). Veliko mobilnih aplikacij, namenjenih nakupovanju, ima namreč možnost, da uporabnik shrani vpisne in osebne podatke ter informacije o plačilu, kar pospeši nakupni proces.

69 odstotkov uporabnikov, ki nakupujejo prek aplikacij, je kot glavni razlog za to izbiro navedlo lažjo navigacijo. Drugi razlogi so bili zabeleženi podatki o prijavi (61 odstotkov), hitrejši čas nalaganja (57 odstotkov) in zabeleženi podatki o plačilu (54 odstotkov).

Mlajši mobilni uporabniki bolj težijo k hitrosti, tako pri prednosti uporabe mobilnih aplikacij kot tudi v krajših nakupovalnih sejah, starejši mobilni uporabniki pa so v nakupovalnem procesu nekoliko bolj ležerni.

Deli

Arhiv