Deli

E-poštni marketing se bo v letošnjem letu soočil z nekaj izzivi – od nujnosti integracije z ostalimi platformami do uredbe GDPR, ki stopi v veljavo 25. maja.

E-poštni marketing čakajo letos posebni izzivi - iPROM - Novice iz sveta

E-poštni marketing je učinkovito komunikacijsko orodje, o katerem smo že večkrat pisali. Z njim podjetja povečujejo zavedanje o svoji blagovni znamki, ustvarjajo promet, izboljšujejo prodajo ter gradijo zvestobo svojih strank. V nadaljevanju podajamo nekaj nasvetov in predlogov za povečanje dosega e-pošte.

Prilagodite programe, da bodo naročniki še naprej zainteresirani in motivirani

Vse večji izziv, s katerim se soočajo oglaševalci, je pritegniti pozornost naročnikov. Večina oglaševalcev, ki uporabljajo e-poštni marketing (59 odstotkov), je kot največji izziv v letu 2017 navedla rast stopnje odprtja e-poštnih sporočil. Poleg tega se jih je 41 odstotkov spopadalo z ustvarjanjem privlačnih vsebin za svoje kampanje. Ker se navade potrošnikov nenehno spreminjajo, morajo oglaševalci prilagoditi svoje programe, da ohranijo potrošnike motivirane in zveste ter da povečajo donosnost naložbe.

Za natančno prilagajanje sporočil in zadeve e-sporočila, s čimer je mogoče pritegniti pozornost naročnikov in povečati stopnjo odpiranja, uporabite testiranje A/B. Pri ustvarjanju besedila zadeve e-sporočila se poigrajte s trenutnimi dogodki in družbenimi trendi ter tako dodajte časovni vidik in zbudite zanimanje naročnikov.

Ustvarite na primer dinamično vsebino, ki se spreminja glede na lokacijo vsakega naročnika. Z uporabo aktualnih in pomembnih novic ter dogodkov lahko ustvarite zanimiva in relevantna e-sporočila za vse starostne skupine ter na ta način povečate tudi vključenost naročnikov, ki se ukvarjajo z blagovno znamko.

S privlačnimi vsebinami in z integracijo do uspešnih kampanj e-poštnega marketinga

Za ustvarjanje zanimivih kampanj je pomembno, da je vsebina integrirana na vseh platformah. Lani so oglaševalci, ki uporabljajo e-poštni marketing, uspešno integrirali družabne medije, pri čemer jih je le 10 odstotkov to navedlo kot glavni izziv. Brez presenečenj je bil največ zanimanja s strani digitalnih oglaševalcev deležen velikan družabnih medijev Facebook. 48 odstotkov se jih je namreč odločilo, da bodo letos vanj vložili največ.

Za ustvarjanje poglobljenih kampanj in povečanje vpletenosti potrošnikov je integracija nujnost. Za povečanje donosnosti naložbe 27 odstotkov oglaševalcev že uporablja video, 31 odstotkov pa se jih spogleduje s pristajalnimi stranmi. Za dodatno integracijo v trgovini uporabite kode QR, ki vodijo na pristajalne strani s posebnimi popusti in promocijami.

Upoštevajte predpise

Ne pozabite, 25. maja letos stopi v veljavo splošna uredba EU o varstvu podatkov (GDPR). Če poslovanje podjetij ne bo skladno z uredbo, so zagrožene visoke kazni. Mnogi oglaševalci, ki uporabljajo e-poštni marketing, so še vedno negotovi glede tega, kako bo GDPR vplival na njihovo poslovanje. Zato si vzemite čas za pregled predpisov, da ne boste kršili zakonov.

Deli

Arhiv