Mediamix = internet + TV

Raziskovalna družba Dynamic Logic je preverila vlogo interneta in TV pri zavedanju o blagovnih znamkah (brand awareness). Pri tem so ugotovili, da je bilo zavedanje internetnih obiskovalcev 5 odstotnih…

Preberi več

Pol radia in 2x kino

V IAB (Interactive Advertising Bureau) so izračunali, da je v Veliki Britaniji poraba za internetno oglaševanje dosegla 50% porabe za radijsko oglaševanje in 2x več od oglaševanja v kinematografih….

Preberi več

20% več prihodkov od online oglaševanja

Interactive Advertising Bureau (IAB) in PricewaterhouseCoopers (PwC) sta objavila podatek, da je bil prihodek od internetnega oglaševanja v tretjem trimesečju 1,745 milijarde dolarjev. To je najvišji trimesečni prihodek v…

Preberi več

1,4 milijarde evrov za spletno oglaševanje

Svetovalno-raziskovalna družba Forrester Research je napovedala, da se bo poraba za spletno oglaševanje v Evropi v naslednjih petih letih povečevala po 12-odstotni letni stopnji in naj bi leta 2008…

Preberi več

Zvok in spletni oglas sta najboljši par

Raziskava družbe Dynamic Logic je pokazala, da lahko spletni oglasi z zvokom pripomorejo k bistveno večjemu zavedanju o blagovni znamki. Trije večji oglaševalci, vključujoč družbo Johnson & Johnson, so…

Preberi več

Trend rasti se nadaljuje

Interactive Advertising Bureau (IAB) in PricewaterhouseCoopers sta objavila podatke o prometu na področju internetnega oglaševanja v prvih šestih mesecih letošnjega leta v ZDA. Podjetja so za spletno oglaševanje namenila…

Preberi več

Zmaga s 5:1

DoubleClick je v poročilu o smernicah na področju spletnega oglaševanja v letošnjem tretjem četrtletju zapisal, da je bilo glede na vse posredovane spletne oglase kar 37 odstotkov večpredstavnih spletnih…

Preberi več

Hura za olimpijce in fuzbalerje

Svetovalna družba PriceWaterhouseCoopers (PWC) je ugotovila, da bo internetno oglaševanje v Zahodni Evropi letos zraslo za več kot 10%. Glavna razloga za to sta dva: večji delež plačanih zadetkov…

Preberi več

Od zavedanja do nakupa

Vsi tržniki vedo, da je od zavedanja, da neko blago ali storitev obstajata na trgu, pa do nakupa dolga pot – tako v realnem kot v virtualnem svetu interneta….

Preberi več

Veliki odpirajo mošnjičke za internet

Raziskava družbe Nielsen/NetRatings je pokazala, da največji offline oglaševalci (predvsem avtomobilska in telekomunikacijska industrija) namenjajo vse več denarja za internetno oglaševanje. Rezultati iz prvega trimesečja so pokazali, da je…

Preberi več

Arhiv