Kdo je največji zapravljivec?

Družba TNS Media Intelligence/CMR je ugotovila, da so se sredstva, ki so jih podjetja v ZDA vložila v oglaševanje v prvi polovici letošnjega leta, povečala za 6,8% na 61,6…

Preberi več

Presenečeni tudi optimisti

V začetku leta so se najbolj optimistične napovedi za rast vlaganj v spletno oglaševanje sukali okrog 8%, zdaj pa se je izkazalo, da je bila polletna rast 12,5%, za…

Preberi več

1 MB spletni oglasi

Pri družbi Eyeblaster so predstavili novo različico platforme za objavo obogatenih spletnih oglasov. Eyeblaster 5.3 med drugim omogoča predvajanje 1MB datotek z uporabo tehnologije Flash MX. Večji oglasi ne…

Preberi več

Uspešne zgodbe online B2B oglaševanja

V preteklosti smo bili že večkrat priča uspešnim oglaševalskim online kampanjam, ki so bile namenjene končnim kupcem. Morda smo zato kar malce zanemarili zgodbe na medpodjetniški ravni. Trije uspešni…

Preberi več

Enako zoprni kot TV oglasi

Novi Unicastovi celostranski spletni oglasi so presegli pričakovanja tako oglaševalcev kot založnikov. Po različnih meritvah so uporabnikom približno tako nadležni kot TV oglasi, kar pa je precej dober rezultat….

Preberi več

Večje je boljše

Raziskovalna družba Nielsen NetRatings je ugotovila, da se je v letošnjem prvem trimesečju zavrtelo 221 milijard različnih oglasnih sporočil preko interneta, v enakem lanskem obdobju pa 168 milijard. V…

Preberi več

Večji kolač za internetno oglaševanje

Raziskava investicijske banke Goldman Sachs je pokazala, da naj bi poraba sredstev za internetno oglaševanje letos dosegla 5,2 milijarde dolarjev, kar bo deset odstotkov več kot v letu 2002….

Preberi več

Marketinški superheroji

Interactive Advertising Bureau (IAB) je predstavil združeno “branding” kampanjo, ki naj bi pomagala tržnikom bolje razumeti, kako naj bolj učinkovito uporabijo interaktivno oglaševanje za dosego poslovnih ciljev. V kampanji…

Preberi več

Učinkoviti pop-up oglasi

Analiza, ki so jo naredili pri Advertising.com, je pokazala, da spletni oglasi pop-up ustvarijo 13-krat več klikov kot standardne reklamne pasice (bannerji) s 468×60 pikami. V enotedenski raziskavi so…

Preberi več

Spletno oglaševanje: 40% več prihodkov

Združenje spletnih založnikov (Online Publishers Association) je v prvem trimesečju ustvarilo 40% večji prihodek iz oglaševanja kot v enakem lanskem obdobju. V OPA so zelo ugledni člani, med njimi…

Preberi več

Arhiv