NOVICE IZ SVETA
Interactive Advertising Bureau (IAB) in PricewaterhouseCoopers sta objavila podatke o prometu na področju internetnega oglaševanja v prvih šestih mesecih letošnjega leta v ZDA. Podjetja so za spletno oglaševanje namenila…
DoubleClick je v poročilu o smernicah na področju spletnega oglaševanja v letošnjem tretjem četrtletju zapisal, da je bilo glede na vse posredovane spletne oglase kar 37 odstotkov večpredstavnih spletnih…
Svetovalna družba PriceWaterhouseCoopers (PWC) je ugotovila, da bo internetno oglaševanje v Zahodni Evropi letos zraslo za več kot 10%. Glavna razloga za to sta dva: večji delež plačanih zadetkov…
Vsi tržniki vedo, da je od zavedanja, da neko blago ali storitev obstajata na trgu, pa do nakupa dolga pot – tako v realnem kot v virtualnem svetu interneta….
Raziskava družbe Nielsen/NetRatings je pokazala, da največji offline oglaševalci (predvsem avtomobilska in telekomunikacijska industrija) namenjajo vse več denarja za internetno oglaševanje. Rezultati iz prvega trimesečja so pokazali, da je…
V Avstraliji je delež internetnega oglaševanja v celotnem oglaševalskem kolaču približno 1%. Za primerjavo povejmo, da je v ZDA 3%, v Veliki Britaniji pa 2,5%. Avstralski medijski strategi si…
Raziskovalna družba Dieringer je v anketi, v katero je bilo vključenih 2.000 ameriških potrošnikov, ugotovila, da vse več ljudi pred offline nakupom blaga ali storitev najprej preveri ponudbo v…
Letos bodo japonska podjetja namenila okrog 860 milijonov dolarjev za internetno oglaševanje, kar bo 25% več kot v letu 2002. Tako kot v ZDA so glavni spletni oglaševalci proizvajalci…
Družba TNS Media Intelligence/CMR je ugotovila, da so se sredstva, ki so jih podjetja v ZDA vložila v oglaševanje v prvi polovici letošnjega leta, povečala za 6,8% na 61,6…
V začetku leta so se najbolj optimistične napovedi za rast vlaganj v spletno oglaševanje sukali okrog 8%, zdaj pa se je izkazalo, da je bila polletna rast 12,5%, za…