Deli

Družba TNS Media Intelligence/CMR je sporočila, da so se sredstva za oglaševanje v letu 2003 povečala za dobrih 6%. Največjo rast je zabeležilo internetno oglaševanje (15,7%), tesno pa mu sledi TV kabelsko omrežje (15,6%). Po deležu rasti za oglaševanje pa je na prvem mestu družba Procter & Gamble, ki je lani namenila za oglaševanje kar četrtino več sredstev kot v letu 2002. Sledijo Walt Disney Co. (+17.8%), DaimlerChrysler (+13.2%), Sony Corp (+12.3) in Johnson & Johnson (+12%). General Motors in Ford Motor Co. sta za oglaševanje v letu 2003 porabila manj sredstev kot predlani.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv