Deli

Ena od vročih tem internetnega oglaševanja v zadnjem času je ciljanje glede na obnašanje spletnih obiskovalcev (behavioral targeting). Gre za to, da se določenemu obiskovalcu servirajo le oglasi, ki so vezani na njegovo obnašanje med obiskovanjem spletnih strani. Tako je na primer ženska stran iVillage.com pred kratkim gostila 6-tedensko oglaševalsko kampanjo izdelovalca dietnih proizvodov Snapple Beverage. Akcija je bila usmerjena na dve skupini obiskovalcev – na tisto, ki obiskuje iVillagov kanal za dieto in fitnes, in drugo, ki obiskuje druge kanale na strani. Obe skupini sta v zadnjih tednih vsaj 3x obiskali strani za dieto in fitnes. Rezultat ciljnega oglaševanja je bil povečanje zavedanja o blagovni znamki Snapple na področjih izven kanala o dieti in fitnesu. Behavioral targeting ima sicer še določene otroške bolezni, kljub temu pa mu obetajo kar lepo prihodnost.

Deli

Arhiv