Nov internetni bum ali balon?

Odkar sta Googlova lastnika pred manj kot letom dni izdala delnice, so se le-te podražile že za trikrat. Tržna kapitalizacija Googla je več kot 80 milijard dolarjev, kar je…

Preberi več

Kako Unilever cilja mlade moške

Unilever je deodorant za moške Axe predstavil v ZDA leta 2002. Takrat se je odločil le za TV oglaševanje, kmalu pa je vse več dolarjev namenil spletnim oglasom. Poleg…

Preberi več

26 milijard dolarjev za spletno oglaševanje

Forrester Research je objavil petletno napoved glede oglaševalskih proračunov, v kateri ocenjuje, da bo spletni oglaševalski kolač do leta 2010 vreden 26 milijard dolarjev, dosegel pa naj bi osemodstotni…

Preberi več

Po milijardnem zlomu spet nora rast

San Francisco je bil v času razcveta internetnih podjetij eno najhitreje rastočih gospodarskih območij na svetu. Po polomu dotcom podjetij v letu 2000 je propadlo na tisoče podjetij, službo…

Preberi več

Internetno oglaševanje prehitelo radijskega

Raziskava podjetij Interactive Advertising Bureau UK (IAB UK) in PricewaterhouseCoopers (PwC) je pokazala, da so oglaševalci v Veliki Britaniji v letu 2004 porabili več sredstev za internetno kot za…

Preberi več

Ali pop-up oglasi izginjajo?

Število in učinkovitost pop-up oglasov na spletnih straneh se zmanjšujeta, ugotavljajo v reviji Wired. Obiskovalci interneta jih preprosto ne prenašajo in uporabljajo vse več programov za blokiranje tovrstnih oglasov….

Preberi več

Dinamično internetno oglaševanje

Raziskava, ki jo je konec leta 2004 med spletnimi založniki opravil Advertising.com, je za leto 2005 napovedala rast obogatenih in video spletnih oglasov ter oglasov, vezanih na obnašanje uporabnikov…

Preberi več

Kopati globlje

Unicast, eden od pionirjev pri razvoju internetnih oglaševalskih formatov, je raziskoval, kakšno je med njegovimi strankami razpoloženje v zvezi s spletnim multimedijskim oglaševanjem za leto 2005. Raziskava je pokazala,…

Preberi več

Manj prikazov – boljši branding

Analiza podatkovne zbirke Dynamic Logic MarketNorms je pokazala, da obogateni online oglasi z avdio ali video vsebino bolj povečajo branding kot drugi standardni oglaševalski online formati (banner, nebotičniki, večji…

Preberi več

Eksplozija spletnih video oglasov

Online video oglaševanje pridobiva na popularnosti, ugotavljajo pri družbi Jupiter Research. Oglaševalci v ZDA so lani porabili 77 milijonov dolarjev za online video, do leta 2009 pa naj bi…

Preberi več

Arhiv