NOVICE IZ SVETA
Družba eMarketer je napovedala, da bo ameriški spletni oglaševalski trg v letu 2004 vreden 9,1 milijarde dolarjev, kar bi bilo milijardo več kot v rekordnem letu 2000. Rast oglaševanja…
TV postaja Discovery Channel se je za najavo oddaje “Shark Week” odločila za uporabo Unicastovega oglaševalskega formata Video Commercial. V internetnem spotu, ki so ga vrteli od 21. do…
Adware so programčki, ki se največkrat brez naše vednosti naselijo v našem računalniku in občasno sprožajo pop-up oglase. Prvi hip bi pričakovali, da taka in podobna orodja uporabljajo le…
Unicast, pionir na področju rešitev za online oglaševanje, je napovedal drugo različico formata Video Commercial® – le štiri mesece po predstavitvi prve različice. Verzija 2.0 bo še bolj povezala…
Ena od vročih tem internetnega oglaševanja v zadnjem času je ciljanje glede na obnašanje spletnih obiskovalcev (behavioral targeting). Gre za to, da se določenemu obiskovalcu servirajo le oglasi, ki…
Internetna oglaševalska industrija se je brez dvoma pobrala po dot.com krizi iz leta 2000, ugotavljajo na Wired.com. Lanski izkupiček od spletnega oglaševanja je bil med 6,3 in 7,3 milijarde…
Avstralska revizorska družba Audit Bureau of Verification Services je ugotovila, da se je delež spletnega oglaševanja v letu 2003 v Avstraliji povečal za 41% na 236 milijonov dolarjev. Najbolj…
Družba Unicast, ki je eden od pionirjev na področju rešitev za spletno oglaševanje, je objavila, da so se za uvedbo oglaševalskega formata Video Commercial odločili štirje novi spletni založniki…
Vse kaže, da se bo 30-sekundni TV spot, ki so mu televizijski dnevi šteti, preselil na internet, so prepričani v redakciji spletnega časopisa Newsday.com. Unicastov internetni oglaševalski format Video…
Družba Dynamic Logic je med 1750 obiskovalci interneta skušala ugotoviti, kako nadležni so novi internetni oglasi, podobni televizijskim. Raziskava je pokazala, da se zdijo nadležni le 28% obiskovalcev, kar…