Deli

Forrester Research je objavil petletno napoved glede oglaševalskih proračunov, v kateri ocenjuje, da bo spletni oglaševalski kolač do leta 2010 vreden 26 milijard dolarjev, dosegel pa naj bi osemodstotni delež v celotnem prihodku od oglaševanja. Oglaševalci naj bi v naslednjih petih letih v korist online oglasov zmanjševali porabo za oglase v revijah, direktni pošti in časopisih. Razveseljivo je tudi to, da je povečanje sredstev za online oglaševanje povezano s povečevanjem oglaševalskih proračunov in ne z zmanjševanjem sredstev za offline oglase. Po ocenah družbe Forrester Research sta dva glavna “krivca” za takšno rast online oglaševanja – sponzorirani zadetki pri iskanju ter slikovni in video oglasi.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv