Deli

Raziskava, ki jo je konec leta 2004 med spletnimi založniki opravil Advertising.com, je za leto 2005 napovedala rast obogatenih in video spletnih oglasov ter oglasov, vezanih na obnašanje uporabnikov interneta. Podjetja s področij farmacije, avtomobilizma, turizma in zabave naj bi povečala vlaganja v spletno oglaševanje, ki bo letos bolj dinamično. Raziskava še ugotavlja, da so za oživetje spletnega oglaševanja “krivi” sponzorirani zadetki pri iskanju in povečani spletni proračuni tradicionalnih oglaševalcev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv