Nova generacija otrok

Mlajši potrošniki lažje sprejemajo nove digitalne medije: raje gledajo video na YouTube kot na televiziji, s prijatelji se pogovarjajo preko programov za takojšnje sporočanje (Instant Messenger) in ne preko…

Preberi več

Vedenjsko ciljanje

Raziskava Tacoda, ki je pod drobnogled vzela oglaševalsko kampanjo za televizijo, je pokazala, da vedenjsko ciljanje prinaša boljše rezultate od vsebinskega ciljanja. Oglasi z vedenjskim ciljanjem so bili kar…

Preberi več

Virusni marketing postaja bolj oseben

Kar nekaj uspešnih spletnih oglaševalskih kampanj v ZDA skuša vplivati na uporabnike tako, da le-ti širijo informacijo o samem oglasnem sporočilu. Najboljši oglasi pa so tisti, kjer lahko uporabnik…

Preberi več

Mediji, ki jih ustvarjajo uporabniki

Leto 2006 je bilo leto spletnih strani, ki jih ustvarjajo uporabniki (MySpace, YouTube…). To se je izražalo v medijski potrošnji v treh oblikah: spletni video, glasba in blogi.

Preberi več

Google: sponzorirane povezave

Prvo mesto med sponzoriranimi povezavami v Googlu naj ne bi nujno vplivalo na to, da bo uporabnik kliknil na oglas. Oglas, ki bo imel več klikov, je tisti z…

Preberi več

Trendi v spletnem oglaševanju 2007

Leto 2006 je bilo leto vsebin, pripravljenih s strani uporabnikov, leto družabnih spletnih mest in leto spletnih video vsebin. Po napovedih bo leto 2007 prineslo nove spletne oglaševalske in…

Preberi več

Družabne spletne mreže vplivajo na nakupne navade uporabnikov

Vedno več strateških načrtovalcev uporablja pri sestavljanju marketinških strategij podatke iz vsebin, ki jih ustvarjajo uporabniki. O uporabniku namreč največ pove ravno družbeno okolje, v katerem se giblje in…

Preberi več

Kako izdelati učinkovit spletni video oglas?

Po raziskavi podjetja Dynamic Logic naj bi dobro izdelan spletni video oglas dvignil zavedanje o blagovni znamki za 37,8 %. V raziskavi so testirali 108 različnih spletnih video oglasov…

Preberi več

2007: leto lokalizacije

Leto lokalizacije, ki ga napovedujejo za leto 2007, bo pomenilo združevanje lokalnih izdelkov in storitev v uporabnikovo dnevno medijsko potrošnjo. Primer: privzeta spletna stran uporabniku vsak dan prikaže dnevne…

Preberi več

Novoletne zaobljube za boljše oglaševanje

12 predlogov za izboljšanje marketinških rezultatov v letu 2007.

Preberi več

Arhiv