NOVICE IZ SVETA
Pred kratkim je spletni portal za druženje MySpace predstavil novo video spletno stran »Artists on Artists«, kjer prikazujejo video posnetke igralcev, športnikov, umetnikov in drugih znanih osebnosti, kako intervjuvajo…
Kljub temu, da ZDA ostajajo največji internetni trg na svetu s 181,9 milijona uporabnikov v letu 2006, pa Emarketer predvideva, da bo Kitajska prehitela ZDA še pred koncem desetletja….
Če internet še lansko leto politikom in njihovim načrtovalcem kampanj ni pomenil prav veliko, pa bo volilno leto 2008 šlo v zgodovino kot prelomnica, ko je spletni video postal…
Spletno oglaševanje postaja vedno bolj povezano z uporabnikom (blogi, e-mail oglaševanje, …). Z oglasi skušajo izdelki postati del uporabnikovega vsakdanjega življenja. Eno od teh oblik predstavlja tudi oglaševanje v…
Več kot tretjina uporabnikov interneta išče na spletu tudi informacije s področja zdravstva. Podjetje Gfk Gral-Iteo d.o.o. je z raziskavo ugotavljalo, kakšne informacije iščejo uporabniki najpogosteje.
Mlajši potrošniki lažje sprejemajo nove digitalne medije: raje gledajo video na YouTube kot na televiziji, s prijatelji se pogovarjajo preko programov za takojšnje sporočanje (Instant Messenger) in ne preko…
Raziskava Tacoda, ki je pod drobnogled vzela oglaševalsko kampanjo za televizijo, je pokazala, da vedenjsko ciljanje prinaša boljše rezultate od vsebinskega ciljanja. Oglasi z vedenjskim ciljanjem so bili kar…
Kar nekaj uspešnih spletnih oglaševalskih kampanj v ZDA skuša vplivati na uporabnike tako, da le-ti širijo informacijo o samem oglasnem sporočilu. Najboljši oglasi pa so tisti, kjer lahko uporabnik…
Leto 2006 je bilo leto spletnih strani, ki jih ustvarjajo uporabniki (MySpace, YouTube…). To se je izražalo v medijski potrošnji v treh oblikah: spletni video, glasba in blogi.
Prvo mesto med sponzoriranimi povezavami v Googlu naj ne bi nujno vplivalo na to, da bo uporabnik kliknil na oglas. Oglas, ki bo imel več klikov, je tisti z…