2007: leto lokalizacije

Leto lokalizacije, ki ga napovedujejo za leto 2007, bo pomenilo združevanje lokalnih izdelkov in storitev v uporabnikovo dnevno medijsko potrošnjo. Primer: privzeta spletna stran uporabniku vsak dan prikaže dnevne…

Preberi več

Novoletne zaobljube za boljše oglaševanje

12 predlogov za izboljšanje marketinških rezultatov v letu 2007.

Preberi več

Nov oglaševalski segment na internetu – blogerji

Trije spletni portali – Chitika, PayPerPost.com in ReviewMe.com – plačujejo blogerjem, da ti objavljajo slike in svoje mnenje o določenih izdelkih.

Preberi več

Vpliv trendov v spletnem oglaševanju

V naslednjih petih letih naj bi imelo spletno oglaševanje v ZDA kar precejšen vpliv na poslovanje: več kot polovica nakupov naj bi bila izvedena preko spletnih trgovin; prav tako…

Preberi več

Virusni marketing

Advertising Age je predstavil deset najboljših video vsebin, ki sodijo pod virusni marketing: Ok go, Coca-Cola in Mentos, The Lonely Girl 15, Bank of America…

Preberi več

Komunikacija »od ust do ust«

Biti dober poslušalec je pomemben element dobre komunikacije. To bi morala upoštevati tudi velika podjetja, saj bi lahko s spremljanjem komunikacije »od ust do ust« lažje prišla do svojih…

Preberi več

Internetni uporabniki tolerirajo umeščanje izdelkov (»product placement«)

Družba New Media Strategies je spremljala 862 pogovorov internetnih uporabnikov na 43 spletnih straneh o umeščanju izdelkov v filme, TV in računalniške igre. Ugotovili so, da je bilo skoraj…

Preberi več

Konkurenca Googlu?

Jimmy Wales, avtor Wikipedie, namerava v začetku leta 2007 predstaviti nov iskalnik Wikiasari, ki naj bi po njegovih napovedih zasenčil Google.

Preberi več

TiVo omogoča ciljane oglase

TiVo, izdelovalec popularnih digitalnih video snemalnikov, je svojim uporabnikom začel ponujati možnost, da si, če želijo, ogledajo oglas ali promocijski spot po tem, ko si ogledajo posneto oddajo. Tako…

Preberi več

IAB z novo oglaševalsko akcijo za predstavitev prednosti spletnega oglaševanja

Organizacija IAB skuša z novo oglaševalsko akcijo »Media More Engaging« predstaviti prednosti spletnega oglaševanja – doseganje pravih kupcev, možnost interakcije in merjenje učinkovitosti. Oglaševalska akcija poteka v tisku in…

Preberi več

Arhiv