Deli

Da bi oglaševalci dosegli komunikacijske cilje, se poslužujejo različnih načinov spletnega oglaševanja. Različne oglaševalske akcije pri uporabniku dosežejo različen odziv, saj so nekatere bolj priljubljene kakor druge. Za oglaševalca je pomembno, da si uporabnik do oglasov oblikuje čimbolj pozitivno stališče. Pozitivna naklonjenost oglasom se namreč prenaša na naklonjenost do blagovne znamke in oglaševalca, oboje pa se pozitivno povezuje tudi z nakupnimi nameni.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv