Deli

Pri pripravljanju medijskega načrta imajo tradicionalni mediji še vedno prednost pred internetom. V večini primerov zato, ker imajo oglaševalci še vedno dokaj nejasen pogled na spletno oglaševanje. Najpogostejši dvomi, ki jih mučijo, so: kakšno vlogo ima spletno oglaševanje v marketinški strategiji, kakšen je minimalen in maksimalen proračun, koliko prikazov potrebujejo za maksimalen učinek itd.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv