Digitalna prihodnost

Strokovnjaki s področja digitalnega marketinga napovedujejo digitalno prihodnost – ne le na področju spletnega oglaševanja, temveč tudi spletnega marketinga in oblikovanja blagovnih znamk.

Preberi več

Unilever manjša proračun za TV

Unilever je zmanjšal proračun za oglaševanje na TV in ga razporedil po drugih medijih. Enako sta naredila tudi podjetji Johnson & Johnson in Coca-Cola.

Preberi več

Dopolnjen terminološki slovar spletnega oglaševanja

Dopolnili smo terminološki slovar spletnega oglaševanja.

Preberi več

Multimedijski oglasi v 3-D

Podjetje Unicast je predstavilo oglaševalsko kampanjo z multimedijskim oglasom HD3D s tridimenzionalnimi elementi v tehnologiji flash. To naj bi bil naslednji korak v razvoju multimedijskih oglasov.

Preberi več

Ko potrošnik postane del oglasa

Cilj vsakega oglaševalca je pridobiti čimveč takšnih potrošnikov, ki se identificirajo z njihovo blagovno znamko na način, da dejansko postanejo njeni zagovorniki, ki nosijo logotip na majicah in prijateljem…

Preberi več

Gates: mediji se bodo premaknili na internet

Podjetje Microsoft je mnenja, da bo oglaševanja v tradicionalnih medijih v naslednjih petih letih vedno manj. Bill Gates je v Seattlu pred več kot tisoč strokovnjaki s področja oglaševanja…

Preberi več

Kraft in »Second Life«

Podjetje Kraft Foods je prvo izmed prehrambnih podjetij, ki bo vstopilo v virtualni svet Second Life, kjer načrtujejo virtualni supermarket.

Preberi več

IAB je objavil navodila za digitalne meritve

Podjetje IAB (Interactive Advertising Bureau) je objavil vrsto navodil za meritve v digitalnih medijih na splošno, še posebej pa za napredne multimedijske oglase.

Preberi več

Družbene mreže vplivajo na izobraževalne ustanove

Srednje šole so danes kar precej drugačne – profesorji tekmujejo za pozornost učencev z mobilnimi telefoni, brezžičnim internetom in s popularnimi spletnimi stranmi, kot sta MySpace in YouTube. Študij…

Preberi več

Vrednosti spletnega oglaševanja

Oglaševanje v iskalnikih v ZDA ima po vrednosti najmočnejši delež (42 odstotkov) v celotnem spletnem oglaševanju, ki je vredno 19,5 milijarde dolarjev. Na drugem mestu je oglaševanje z različnimi…

Preberi več

Arhiv