Dvajset odstotkov medijskih sredstev za nove medije

Vodilni v marketingu namenjajo 20 odstotkov vseh sredstev za oglaševanje preizkušanju novih medijev.

Preberi več

Video oglasi priljubljeni med uporabniki spletnih medijev

30-sekundne video oglase, ki se vrtijo pred prikazom vsebine na spletnem mestu (t. i. pre-roll ads), potrošniki sprejemajo z odobravanjem, trdi organizacija Online Publisher Association. Omenjeni oglasi so v…

Preberi več

Profil blogerjev v Sloveniji – Blogres 2007 (iPROM – Valicon)

Katja Vukčevič (Valicon) na Blogresu predstavila prve izsledke nove raziskave o uporabi interneta v Sloveniji, ki jo izvajata iPROM in Valicon. V predavanju se je osredotočila na profil slovenskih…

Preberi več

Evropejci aktivni na spletu

ComScore je pred kratkim izdal poročilo o evropski spletni aktivnosti, v katerem ugotavlja, da je bilo v povprečnem aprilskem dnevu na spletu 122 milijonov Evropejcev, starejših od 15 let….

Preberi več

Kaj poveča konverzijo

Večina podjetij, ki ima spletno stran, se izogiba temu, da bi svojim potrošnikom ponudili možnost komentarjev, ker se bojijo, da bi negativna kritika vplivala na prodajo. Tisti, ki poznajo…

Preberi več

Digitalna prihodnost

Strokovnjaki s področja digitalnega marketinga napovedujejo digitalno prihodnost – ne le na področju spletnega oglaševanja, temveč tudi spletnega marketinga in oblikovanja blagovnih znamk.

Preberi več

Unilever manjša proračun za TV

Unilever je zmanjšal proračun za oglaševanje na TV in ga razporedil po drugih medijih. Enako sta naredila tudi podjetji Johnson & Johnson in Coca-Cola.

Preberi več

Dopolnjen terminološki slovar spletnega oglaševanja

Dopolnili smo terminološki slovar spletnega oglaševanja.

Preberi več

Multimedijski oglasi v 3-D

Podjetje Unicast je predstavilo oglaševalsko kampanjo z multimedijskim oglasom HD3D s tridimenzionalnimi elementi v tehnologiji flash. To naj bi bil naslednji korak v razvoju multimedijskih oglasov.

Preberi več

Ko potrošnik postane del oglasa

Cilj vsakega oglaševalca je pridobiti čimveč takšnih potrošnikov, ki se identificirajo z njihovo blagovno znamko na način, da dejansko postanejo njeni zagovorniki, ki nosijo logotip na majicah in prijateljem…

Preberi več

Arhiv