NOVICE IZ SVETA
Strokovnjaki s področja digitalnega marketinga napovedujejo digitalno prihodnost – ne le na področju spletnega oglaševanja, temveč tudi spletnega marketinga in oblikovanja blagovnih znamk.
Unilever je zmanjšal proračun za oglaševanje na TV in ga razporedil po drugih medijih. Enako sta naredila tudi podjetji Johnson & Johnson in Coca-Cola.
Dopolnili smo terminološki slovar spletnega oglaševanja.
Podjetje Unicast je predstavilo oglaševalsko kampanjo z multimedijskim oglasom HD3D s tridimenzionalnimi elementi v tehnologiji flash. To naj bi bil naslednji korak v razvoju multimedijskih oglasov.
Cilj vsakega oglaševalca je pridobiti čimveč takšnih potrošnikov, ki se identificirajo z njihovo blagovno znamko na način, da dejansko postanejo njeni zagovorniki, ki nosijo logotip na majicah in prijateljem…
Podjetje Microsoft je mnenja, da bo oglaševanja v tradicionalnih medijih v naslednjih petih letih vedno manj. Bill Gates je v Seattlu pred več kot tisoč strokovnjaki s področja oglaševanja…
Podjetje Kraft Foods je prvo izmed prehrambnih podjetij, ki bo vstopilo v virtualni svet Second Life, kjer načrtujejo virtualni supermarket.
Podjetje IAB (Interactive Advertising Bureau) je objavil vrsto navodil za meritve v digitalnih medijih na splošno, še posebej pa za napredne multimedijske oglase.
Srednje šole so danes kar precej drugačne – profesorji tekmujejo za pozornost učencev z mobilnimi telefoni, brezžičnim internetom in s popularnimi spletnimi stranmi, kot sta MySpace in YouTube. Študij…
Oglaševanje v iskalnikih v ZDA ima po vrednosti najmočnejši delež (42 odstotkov) v celotnem spletnem oglaševanju, ki je vredno 19,5 milijarde dolarjev. Na drugem mestu je oglaševanje z različnimi…