NOVICE IZ SVETA
Vodilni v marketingu namenjajo 20 odstotkov vseh sredstev za oglaševanje preizkušanju novih medijev.
30-sekundne video oglase, ki se vrtijo pred prikazom vsebine na spletnem mestu (t. i. pre-roll ads), potrošniki sprejemajo z odobravanjem, trdi organizacija Online Publisher Association. Omenjeni oglasi so v…
Katja Vukčevič (Valicon) na Blogresu predstavila prve izsledke nove raziskave o uporabi interneta v Sloveniji, ki jo izvajata iPROM in Valicon. V predavanju se je osredotočila na profil slovenskih…
ComScore je pred kratkim izdal poročilo o evropski spletni aktivnosti, v katerem ugotavlja, da je bilo v povprečnem aprilskem dnevu na spletu 122 milijonov Evropejcev, starejših od 15 let….
Večina podjetij, ki ima spletno stran, se izogiba temu, da bi svojim potrošnikom ponudili možnost komentarjev, ker se bojijo, da bi negativna kritika vplivala na prodajo. Tisti, ki poznajo…
Strokovnjaki s področja digitalnega marketinga napovedujejo digitalno prihodnost – ne le na področju spletnega oglaševanja, temveč tudi spletnega marketinga in oblikovanja blagovnih znamk.
Unilever je zmanjšal proračun za oglaševanje na TV in ga razporedil po drugih medijih. Enako sta naredila tudi podjetji Johnson & Johnson in Coca-Cola.
Dopolnili smo terminološki slovar spletnega oglaševanja.
Podjetje Unicast je predstavilo oglaševalsko kampanjo z multimedijskim oglasom HD3D s tridimenzionalnimi elementi v tehnologiji flash. To naj bi bil naslednji korak v razvoju multimedijskih oglasov.
Cilj vsakega oglaševalca je pridobiti čimveč takšnih potrošnikov, ki se identificirajo z njihovo blagovno znamko na način, da dejansko postanejo njeni zagovorniki, ki nosijo logotip na majicah in prijateljem…