Deli

Po podatkih podjetja Borell Associates naj bi avtomobilska industrija v letošnjem letu namenila 31 milijard dolarjev za oglaševanje, medtem ko naj bi se skupen oglaševalski proračun v naslednjih petih letih povečal le za 1,7 odstotka. Spletno oglaševanje avtomobilske industrije naj bi letos doseglo 2,8 milijarde dolarjev, do leta 2010 pa naj bi internet postal drugi največji medij za oglaševanje avtomobilske industrije.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv