Deli

Po podatkih raziskave podjetja PricewaterhouseCoopers je doseglo spletno oglaševanje v letu 2006 znotraj trinajstih držav, ki so članice Evropske mreže IAB, 8,003 milijarde evrov (10,08 milijarde dolarjev). Največji spletni oglaševalci so v Angliji (39 odstotkov), sledijo Nemčija (22 odstotkov), Francija (15 odstotkov) in Nizozemska (7 odstotkov).

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv