NOVICE IZ SVETA
The Kelsey Group napoveduje, da naj bi se prihodki interaktivnega oglaševanja, kamor spada iskalni marketing, pasice, video oglaševanje …, na svetovnem trgu do leta 2012 dvignili z današnjih 45…
Vse, odkar je internet začela uporabljati širša populacija, skušajo tržniki ugotoviti, ali je čas, ki ga ljudje namenjajo temu sodobnemu mediju, tisti čas, ki so ga prej namenjali televiziji….
Comscore je pred kratkim objavil poročilo z naslovom Video Metrix service report, v katerem razkrivajo, da so si decembra lani spletni uporabniki ogledali več kot 10 milijard video vsebin….
Po podatkih raziskave podjetja Forrester Research, je 62 odstotkov marketinških strokovnjakov prepričanih, da je TV oglaševanje v zadnjih dveh letih postalo manj učinkovito. Večina oglaševalcev namreč išče nove oblike…
Ekipa, ki je ustvarila pred leti tako odmevno »lonelygirl15« na YouTubu, so s podjetjem Toyota za spletno najstniško »soap opero« KateModern sklenili oglaševanje za omejeno serijo modela Aygo Platinum.
Emarketer v svojem novem poročilu z naslovom Online Video Content analizira dejavnike, ki zatrdno vodijo do združitve televizije in spletnih video vsebin. Čeprav do dokončne združitve še ni prišlo,…
Raziskava, ki so jo opravili pri Pew Internet & American Live Project, kaže na to, da so dekleta med 12 in 17 letom starosti veliko bolj zagrete ustvarjalke spletne…
Čeprav je spletna stran Hillary Clinton prejšnji mesec doživela velik vzpon, obisk se je povečal kar za trikrat (1,1 milijona obiskovalcev v januarju), pa to ni nič v primerjavi…
Google je začel s testiranjem novega oglasnega formata – z majhnimi video oglasi na nekaterih straneh z rezultati. Uporabnikom se bo prikala ikona (znak plus) in s klikom nanjo…
Raziskava podjetja Nielsen Online je pokazala, da imajo moški za pregledovanje spletnih video vsebin raje portale z video vsebinami, ki jih ustvarjajo uporabniki (npr. YouTube), medtem ko ženske raje…