Deli

Čeprav je spletna stran Hillary Clinton prejšnji mesec doživela velik vzpon, obisk se je povečal kar za trikrat (1,1 milijona obiskovalcev v januarju), pa to ni nič v primerjavi s spletno stranjo njenega protikandidata, Baraka Obame. Ta je namreč doživela petkratno porast obiska in jo je januarja obiskalo 2,2 milijona ljudi. Če sta si bila še decembra lani precej izenačena po številu obiskovalcev (417.000 proti 378.000), pa je nekoč podcenjeni kandidat presegel vsa pričakovanja in podvojil svoje vodstvo proti nekdanji prvi dami.

Poleg vodstva v spletnem prometu pa Obama vodi tudi v skoraj vseh elementih t.i. spleta 2.0:  več ima Facebook podpornikov, MySpace prijateljev in Youtube ogledov. Obami pa je uspelo internet uporabiti tudi kot glavno orodje za zbiranje denarja. Od 32 milijonov dolarjev, ki so jih zbrali januarja, je kar 28 milijonov prišlo od malih donatorjev prek spleta.

Deli

Arhiv