Deli

The Kelsey Group napoveduje, da naj bi se prihodki interaktivnega oglaševanja, kamor spada iskalni marketing, pasice, video oglaševanje ..., na svetovnem trgu do leta 2012 dvignili z današnjih 45...

The Kelsey Group napoveduje, da naj bi se prihodki interaktivnega oglaševanja, kamor spada iskalni marketing, pasice, video oglaševanje …, na svetovnem trgu do leta 2012 dvignili z današnjih 45 na 147 milijard ameriških dolarjev. Ta napoved pa sploh še ne vključuje mobilnega glaševanja. V tem času se bodo prihodki interaktivnega oglaševanja samo v ZDA dvignili z 22,5 milijarde dolarjev na 62,4, v Kanadi pa z 1,3 na 3,3 milijarde dolarjev.  

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv