Natakar, ki se uspešno trži s pomočjo spletnih skupnosti

Danes je že znano, da spletne skupnosti niso le prostor za druženje, zabavo in izmenjavo zabavnih vsebin, temveč so lahko tudi odlična orodja za promocijo in marketing, česar se…

Preberi več

Bing pridobiva na priljubljenosti

Nov Microsoftov brskalnik Bing počasi pridobiva na priljubljenosti, saj je julija njegov tržni delež na ameriškem trgu znašal 8,23 odstotkov, z novim partnerjem Yahoo-jem pa sedaj zavzemata 20 odstotkov…

Preberi več

Facebook danes četrta najbolj obiskana spletna stran na svetu

Priljubljenost spletne skupnosti Facebook neustavljivo narašča. V mesecu juniju je namreč spletno stran obiskalo kar 24 milijonov uporabnikov iz celega sveta, kar Facebook uvršča na četrto mesto na lestvici…

Preberi več

Video na spletu zmeraj bolj priljubljen

Le nekaj let nazaj so uporabniki spleta težje dostopali do video vsebin na spletu, dandanes pa se zdi, da nas video posnetki spremljajo na vsakem koraku. Zato niso presenetljive…

Preberi več

Zakaj uporabljamo Twitter?

Rezultati »spletnega barometra« podjetja TNS in The Conference Board pričajo, da kar 42 odstotkov ljudi uporablja Twitter za vzdrževanje odnosov s svojimi prijatelji. 29 odstotkov uporablja Twitter zato, da…

Preberi več

Različne generacije uporabljajo različne spletne skupnosti za druženje

Pri Anderson Analytics so ugotovili, da generacija Z (13-14-letniki) najpogosteje uporablja spletno stran MySpace, generacija Y (15-29-letniki) pa v skoraj enaki meri stran MySpace (75 odstotkov) in Facebook (65…

Preberi več

Novi in zanesljivejši načini za merjenje uspešnosti spletnih kampanj

Po mnenju Giana Fulgonija, predsednika podjetja za tržne raziskave ComScore, morajo tržniki pozabiti na merjenje učinkovitosti spletnih kampanj glede na število klikov. ComScore je namreč opravil raziskavo, v kateri…

Preberi več

Kateremu oglaševanju zaupajo potrošniki?

Global Online Consumer Survey, ki so ga pripravili v podjetju Nielsen, pravi, da 41 odstotkov internetnih uporabnikov po vsem svetu zaupa internetnemu oglaševanju. Regija z največjim zaupanjem je Južna…

Preberi več

Twitter obvezen v upravi britanske vlade

Britanska vlada je zapovedala svojim uslužbencem, da redno uporabljajo spletno skupnost Twitter. S tem se želi približati internetni kulturi in trendom socialnega mreženja. V dokumentu, ki so ga prejeli…

Preberi več

8 »smrtnih« grehov pri oglaševanju v spletnih skupnostih

V času, ko vse več podjetij v svoje marketinške aktivnosti vključuje tudi spletne skupnosti, podjetja ne smejo pozabiti na razne pasti, na katere lahko pri tem naletijo. Pozorni morajo…

Preberi več

Arhiv