Deli

Facebook je spletna skupnost, ki še vedno pridobiva uporabnike, vedno bolj pa je priljubljen tudi med oglaševalci. Trenutno je na Facebooku preko 300.000 personaliziranih strani, od tega jih kar 100.000 pripada manjšim ali srednje velikim podjetjem, več tisoč različnih oglaševalcev pa je že oglaševalo na strani. Vse več oglaševalcev tudi izkorišča različne možnosti ciljanja oglasov glede na uporabnike. Prva možnost ponuja ciljanje glede na uporabnikove podatke v profilih, druga ciljanje po skupinah in straneh, ki se jim uporabniki pridružijo, tretja pa glede na besede, ki jih uporabniki vpišejo v svoj trenutni »status«. Primer dobro izkoriščenega ciljanja je nek poročni fotografski studio v Združenih državah Amerike, ki je ciljal svoj oglas le na vse ženske, ki so v svojem profilu zapisale, da so zaročene, in v nekaj mesecih močno povečal dohodek. Facebook zato oglaševalcem svetuje, da naj skušajo svoje oglase ciljati na potencialne stranke, ki bodo slej kot prej potrebovale njihove usluge.

 

Deli

Arhiv