Deli

Oglaševalci se morajo zavedati, da, ko blagovna znamka vstopa v prostor spletnih skupnosti, se ne sme vprašati »Kaj lahko jaz kot BZ s tem vstopom pridobim?«, pač pa »Kaj bodo uporabniki pridobili, če se bodo z mano pogovarjali?«. Izobraževanje in različna orodja so najmočnejše orožje, ki ga ima BZ na voljo, ko vstopa v ta interaktivni svet. Naslednje BZ so lahko vsem oglaševalcem, ki vstopajo vanj, dobre zgled.
LittleBigWorkshop.com oglaševalca PlayStation, ki uporabnikom daje orodja in jih izobražuje, kako kar najbolje izkoristiti igro LittleBigPlanet.
Nike+ je dober primer, kako je lahko interaktivni izdelek umeščen kar v fizičnega, v čevelj.
Microsoftova “Channel 9” video skupnost pa uspešno rešuje problem napačne percepcije, ki ga ima Microsoft pri razvijalcih. Skupnost mu daje človeški obraz, člani skupnosti si lahko pogledajo razvoj in delovanje posameznih izdelkov …
Ko so se pri Dellu soočili z resnim perecepcijskim problemom, ki je bil povezan z njihovim uporabniškim servisom, je vzpostavil skupnost “Idea Storm”, s katero si je močno popravil vtis.
Tovarna igrač Lego pa ima že dolgo zgodovino grajenja spletne skupnosti, kjer si lahko uporabniki med seboj delijo oblike, nasvete, trike … Podjetje je kasneje to še nadgradilo s tem, da so ljudje lahko naročili oblike, ki so jih drugi zgradili.
 

Deli

Arhiv