Časopisi in revije se selijo na mobilne telefone

Čeprav se je delež oglaševanja v časopisih in revijah v zadnjih letih znižal, se bo situacija morda kmalu spremenila. Tiskane vsebine se namreč selijo na mobilne telefone, kar dokazujejo…

Preberi več

General Motors razkril glavnega “krivca” nove kampanje, poznanega le po številki 230

General Motors se je za objavo novice o izdelavi njihovega najnovejšega električnega avtomobila Chevroleta Volte odločil na malce drugačen način. V nekajtedenski kampanji, ki je potekala le na televiziji…

Preberi več

Oglaševalske agencije namenjajo manj sredstev tradicionalnim medijem

Po podatkih raziskave podjetja STRATA naj bi oglaševalske agencije prenašale sredstva iz tradicionalnih medijev v digitalne medije in v napredne načine oglaševanja.
Čeprav je TV oglas še vedno na…

Preberi več

Google predstavil testno verzijo »novega« iskalnika

Google je v teh dneh omogočil uporabnikom, da preizkusijo testno verzijo nove različice iskalnika, ki naj bi predstavljal novo generacijo iskalnikov. Ni še znano, kdaj bo nova različica na…

Preberi več

Kam uporabniki usmerijo svoj pogled med obiskom spletnih skupnosti?

Oneupweb je med 25-imi sodelujočimi izvedel raziskavo o spremljanju oglasov na straneh spletnih skupnosti Facebook, Twitter in Youtube. Sodelujoči so si morali ogledovati te spletne skupnosti, raziskovalci pa so…

Preberi več

Oglaševalci naj zgradijo boljši odnos z blogerji

Danes je postalo sponzorstvo blogerjev s strani podjetij pomembna marketinška taktika, saj naj bi oglaševalci za komunikacijo od ust do ust namenili kar 1,6 milijarde ameriških dolarjev na leto….

Preberi več

Podjetje P&G uvedlo spletno akcijo »100 načinov uživanja čipsa Pringles«

Da bi dobili odziv svojih potrošnikov, je podjetje P&G na svoji spletni strani (Pringles.com/100ways) uvedlo zabavno akcijo »100 načinov uživanja čipsa Pringles«, v okviru katere vzpodbujajo potrošnike, da s…

Preberi več

Televizijske mreže zabeležile največji delež oglaševanja med spletnimi stranmi z video vsebinami

Kljub temu, da YouTube in ostali podobni portali beležijo najvišjo obiskanost med vsemi spletnimi stranmi z video vsebinami, njihov oglaševalski delež znaša le 9 odstotkov celotnih sredstev za oglaševanje…

Preberi več

Uporabniki kar tretjino vseh video vsebin posredujejo naprej

Nova raziskava, narejena med obiskovalci spletnih video vsebin, je ugotovila, da uporabniki kar tretjino vseh video vsebin na spletu posredujejo drugim uporabnikom. Kar 70 odstotkov uporabnikov spremlja spletne strani…

Preberi več

Google pričel z oglaševanjem novega pisarniškega paketa

Podjetje Google je pričelo z novo oglaševalsko kampanjo, imenovano »Go Google«, v okviru katere na plakatih oglašuje svoj novi pisarniški paket Enterprise. Plakati, ki so, mimogrede, narejeni iz sintetičnega…

Preberi več

Arhiv