Deli

Vse več trgovskih verig in podjetij se v zadnjem času odloča za nove načine posredovanja kuponov s popusti svojim kupcem. Kljub temu, da lahko večino kuponov še vedno najdemo v različnih časopisih in trgovinah, jih je trenutno že 21 odstotkov posredovanih preko sms sporočil, elektronske pošte ali različnih spletnih strani. Zelo popularne so predvsem spletne strani, preko katerih si lahko uporabniki natisnejo kupone za različne izdelke in trgovine, nato pa z njimi opravijo nakup. Najbolj obiskana izmed njih je Coupons.com, ki je v zadnjem mesecu zabeležila več kot 15 milijonov obiskovalcev, kar je za 85 odstotkov več kot prejšnji mesec. Nekatera podjetja pa se raje odločijo za sodelovanje s spletnimi trgovinami različnih trgovcev. Unilever, ki med drugim upravlja z blagovnimi znamkami Dove, Knorr in Axe, se je tako za svojo novo kampanjo odločil sodelovati s trgovsko verigo Kroger, kjer lahko obiskovalci ob spletnem nakupu uporabijo tudi popust s kuponi.

 

Deli

Arhiv