Deli

Raziskava “The Power of Social Networking For Women Research Study”, ki jo je izvedla spletna skupnost, namenjena posebej ženskam, ShesConnected, je pokazala, da uporabnice spletnih skupnosti od njih pričakujejo veliko.
Med uporabnicami je najpriljubljenejši Facebook (83 odstotkov), skoraj tri četrtine pa je članic LinkedIna, več kot polovica jih je na Twitterju, 41 odstotkov pa jih pripada MySpace-u. Skoraj ena polovica anketirank je članic štirih ali več spletnih skupnosti.
Najpogostejša razloga za obisk sta poslovno druženje in vzdrževanje kontaktov s prijatelji. Veliki večini se zdita pomembna razloga tud iskanje informacij o izdelkih in iskanje popustov ter posebnih akcij.
Skoraj vsem uporabnicam (93 odstotkov) se zdi nadzor na svojo zasebnostjo zelo pomemben faktor v spletnih skupnostih, zato se 96 odstotkom vprašanih zdi zelo pomembno, da lahko blokirajo določene uporabnike pred njihovim kontaktiranjem.
In čeprav večine uporabnic tam oglaševanje ne moti, pa je prodajanje njihovih podatkov oglaševalcem druga pesem. Več kot štiri od desetih se s to idejo ne strinja, nadaljnih 36 odstotkov pa ne bi uporabljajo strani, ki bi to počela.
 

Deli

Arhiv