NOVICE IZ SVETA
Mednarodni komite za olimpijske igre se želi približati mlajši generaciji z oglaševalsko kampanjo, ki temelji na interakciji in sodelovanju uporabnikov preko spletnih skupnosti. Za promocijo olimpijskih iger 2010 so…
Študentje so po raziskavi eMarketerja najbolj digitalno osveščena in povezana demografska skupina v Združenih državah Amerike. 18,2 milijona (95,7%) ameriških študentov je v zadnjem letu uporabljalo splet vsaj enkrat…
Podjetje Ford bo v okviru oglaševanja svojih vozil Super Duty gostilo Mike Rowe-a, zvezdnika televizijske oddaje »Dirty Jobs«, ki se predvaja na kanalu Discovery Channel. Rowe je v okviru…
Letalska družba Lufthansa je za svoje potnike ustvarila spletno aplikacijo MySkyStatus, ki bo na njihovih profilih spletnih skupnosti Twitter in Facebook kar med letom objavljala najnovejše podatke o…
Eden izmed ustanoviteljev spletne strani Youtube.com, Chad Hurley, je preko svojega bloga oznanil, da si uporabniki prvič v zgodovini Youtube-a dnevno ogledajo več kot 1 milijardo video posnetkov. Obeležitev…
Novi podatki o obiskanosti spletnih skupnosti v Združenih državah Amerike kažejo, da je Facebook še vedno trdno na prvem mestu s skoraj 60-odstotnim deležem, najbližji tekmec je MySpace s…
Priznana kozmetična blagovna znamka Estee Lauder bo v kratkem pričela z novo kampanjo, v kateri bo svojim ameriškim uporabnicam ponudila možnost brezplačne preobrazbe in profesionalnega slikanja, končne slike pa…
Pri podjetju General Mills se želijo približati generaciji »baby-boom« s posebno kampanjo, imenovano “Vitality” (Vitalnost). Oglaševalska kampanja poteka v okviru Yahoo! News in Yahoo! Games ter vsebuje vsebino, povezano…
Uporabniki na spletu si raje ogledajo in lažje zapomnijo oglase, ki se dobro dopolnjujejo z vsebino na spletnih straneh. MTV Networks in Insight Express sta namreč opravila raziskavo, v…
V mesecu septembru je po statističnih podatkih »Inside Facebook« število uporabnikov te priljubljene spletne skupnosti v ZDA zraslo kar za 8,6% in zdaj znaša približno 88,3 milijonov. Čeprav so…