Letos več kot polovica božičnih nakupov preko spleta

Več kot 55% anketirancev iz ZDA je izjavilo, da bodo letos vse praznične in predpraznične nakupe opravili preko spleta, poroča raziskava, ki so jo delali pri MarketLive, Inc. Od…

Preberi več

Mame najdete v spletnih skupnostih

Podjetja, ki si želijo doseči sodobne matere, se naj osredotočijo na spletne skupnosti, pravijo rezultati najnovejših raziskav. Danes je namreč kar 63 odstotkov mamic, ki uporabljajo splet, članic spletnih…

Preberi več

Google nadaljuje z eno svojih največjih oglaševalskih akcij doslej

Na Google-u so predstavili nadaljevanje ene svojh največjih oglaševalskih akcij »Going Google«, ki bo tokrat namenjeno predvsem oglaševanju aplikacij za poslovno uporabo (Google Mail, Google Docs, itd.), ki naj…

Preberi več

Cena najdražje ključne besede skoraj $100 na klik!

Cena za klik na najdražjo ključno besedo v spletnem iskalniku Google je prejšnji mesec v ZDA znašala kar 99,44 dolarjev, kot poročajo pri AdGooroo Search Engine Advertising Update. Zadevna…

Preberi več

Tržne aktivnosti farmacevtskih podjetij na spletu povečujejo prodajo njihovih izdelkov

ComScore v svoji raziskavi o učinkovitosti spletnih tržnih aktivnostih farmacevtskih podjetij navaja, da so njihove spletne strani najbolj učinkovite pri odločitvah uporabnikov o prvem in vsakem nadaljnjem nakupu farmacevtskih…

Preberi več

Iskalni marketing bo zacvetel v času prazničnih nakupov

Pri podjetju Efficient Frontier trdijo, da pričakujejo velik porast dobička v iskalnem marketingu, katerega lahko pripisujejo predvsem praznični in predpraznični nakupovalni mrzlici. Ker je spletno nakupovanje v božično-novoletnih praznikih…

Preberi več

LinkedIn dosegel 50 milijonov uporabnikov

Iz poslovne spletne skupnosti LinkedIn so sporočili, da se je število uporabnikov povzpelo na 50 milijonov, od tega jih polovica prihaja iz Združenih držav Amerike, ostali pa so porazdeljeni…

Preberi več

Olimpijske igre vstopajo v svet spletnih skupnosti

Mednarodni komite za olimpijske igre se želi približati mlajši generaciji z oglaševalsko kampanjo, ki temelji na interakciji in sodelovanju uporabnikov preko spletnih skupnosti. Za promocijo olimpijskih iger 2010 so…

Preberi več

Letos je internet uporabljalo že 95,7% ameriških študentov

Študentje so po raziskavi eMarketerja najbolj digitalno osveščena in povezana demografska skupina v Združenih državah Amerike. 18,2 milijona (95,7%) ameriških študentov je v zadnjem letu uporabljalo splet vsaj enkrat…

Preberi več

Ford v drugem delu svoje oglaševalske kampanje gosti televizijskega zvezdnika

Podjetje Ford bo v okviru oglaševanja svojih vozil Super Duty gostilo Mike Rowe-a, zvezdnika televizijske oddaje »Dirty Jobs«, ki se predvaja na kanalu Discovery Channel. Rowe je v okviru…

Preberi več

Arhiv