Olimpijske igre vstopajo v svet spletnih skupnosti

Mednarodni komite za olimpijske igre se želi približati mlajši generaciji z oglaševalsko kampanjo, ki temelji na interakciji in sodelovanju uporabnikov preko spletnih skupnosti. Za promocijo olimpijskih iger 2010 so…

Preberi več

Letos je internet uporabljalo že 95,7% ameriških študentov

Študentje so po raziskavi eMarketerja najbolj digitalno osveščena in povezana demografska skupina v Združenih državah Amerike. 18,2 milijona (95,7%) ameriških študentov je v zadnjem letu uporabljalo splet vsaj enkrat…

Preberi več

Ford v drugem delu svoje oglaševalske kampanje gosti televizijskega zvezdnika

Podjetje Ford bo v okviru oglaševanja svojih vozil Super Duty gostilo Mike Rowe-a, zvezdnika televizijske oddaje »Dirty Jobs«, ki se predvaja na kanalu Discovery Channel. Rowe je v okviru…

Preberi več

Samodejno posodabljanje statusov na spletnih skupnostih 10.000 metrov nad tlemi

Letalska družba Lufthansa je za svoje potnike ustvarila spletno aplikacijo MySkyStatus, ki bo na njihovih profilih spletnih skupnosti Twitter in Facebook kar med letom objavljala najnovejše podatke o…

Preberi več

Na Youtube-u si uporabniki vsak dan ogledajo 1 milijardo video posnetkov

Eden izmed ustanoviteljev spletne strani Youtube.com, Chad Hurley, je preko svojega bloga oznanil, da si uporabniki prvič v zgodovini Youtube-a dnevno ogledajo več kot 1 milijardo video posnetkov. Obeležitev…

Preberi več

Facebook še vedno najbolj obiskana spletna skupnost

Novi podatki o obiskanosti spletnih skupnosti v Združenih državah Amerike kažejo, da je Facebook še vedno trdno na prvem mestu s skoraj 60-odstotnim deležem, najbližji tekmec je MySpace s…

Preberi več

Do lepših slik na profilih spletnih skupnosti z Estee Lauder

Priznana kozmetična blagovna znamka Estee Lauder bo v kratkem pričela z novo kampanjo, v kateri bo svojim ameriškim uporabnicam ponudila možnost brezplačne preobrazbe in profesionalnega slikanja, končne slike pa…

Preberi več

General Mills in Yahoo! se želita približati generaciji »Baby-boom«

Pri podjetju General Mills se želijo približati generaciji »baby-boom« s posebno kampanjo, imenovano “Vitality” (Vitalnost). Oglaševalska kampanja poteka v okviru Yahoo! News in Yahoo! Games ter vsebuje vsebino, povezano…

Preberi več

Uporabniki bolj dojemljivi za oglase, ki se dopolnjujejo z vsebino spletnih strani

Uporabniki na spletu si raje ogledajo in lažje zapomnijo oglase, ki se dobro dopolnjujejo z vsebino na spletnih straneh. MTV Networks in Insight Express sta namreč opravila raziskavo, v…

Preberi več

V septembru se je število uporabnikov Facebook-a povečalo za 8,6 odstotka

V mesecu septembru je po statističnih podatkih »Inside Facebook« število uporabnikov te priljubljene spletne skupnosti v ZDA zraslo kar za 8,6% in zdaj znaša približno 88,3 milijonov. Čeprav so…

Preberi več

Arhiv