Mala podjetja skušajo povečati svoje marketinške učinke s pomočjo spletnih skupnosti

Nedavna razsikava podjetja BIA/Kelsey je pokazala, da se lastniki malih in srednjih podjetij, ki navadno precej gledajo na stroške, vse bolj usmerjajo v spletne skupnosti. Tako naj bi 9…

Preberi več

Posebne ponudbe povečujejo interakcijo v spletnih skupnostih

Raziskave so že večkrat potrdile, da je prisotnost blagovnih znamk v priljubljenih spletnih skupnostih za podjetja zelo zaželena, saj predstavlja dobičkonosno oglaševanje in prinaša pozitiven odziv potrošnikov. Nedavna raziskava,…

Preberi več

Mama po lastnem okusu

V okviru nove kampanje za Kleenex si lahko obiskovalci spletne strani GetMommed.com s pomočjo kviza in kratkega vprašalnika izberejo mamo po svojem lastnem okusu. Na voljo imajo 8 tipov…

Preberi več

9 digitalnih trendov v letu 2010

Leto 2009 so zaznamovale pomembne spremembe – vzpon Twitterja, ekonomska kriza, premikanje oglaševalskih proračunov in eksplozija novih tehnologij. In leto 2010 bo prav tako dinamično. Nekaj trendov, ki jih…

Preberi več

Samsung vpeljal »BrandAnswers« – vprašanja, ki jih generirajo uporabniki sami

Samsung je na spletni strani BestBuy.com pripravil orodje, imenovano »BrandAnswers«, s pomočjo katerega lahko uporabniki prebirajo vprašanja in odgovore drugih uporabnikov ali pa tudi sami napišejo vprašanje, na katerega…

Preberi več

Twitter – kjerkoli in kadarkoli

Raziskava podjetja CrowdScience je pokazala, da je v avgustu skoraj polovica uporabnikov Twitterja dnevno pregledovala posodobitev statusov, vsak peti uporabnik spletnih skupnosti pa je v preteklem tednu uporabljal Twitter….

Preberi več

Internet praznuje!

Internet je prejšnji teden, natančneje 29. oktobra, praznoval svoj 40. rojstni dan. Splet se je rodil, ko je profesor računalništva Leonard Kleinrock iz ameriške univerze UCLA poslal sporočilo…

Preberi več

Kar 75% prodajalcev se aktivno vključuje v spletne skupnosti

Pri eMarketer-ju poročajo, da se kar trije od štirih prodajalcev iz Internet Retail Top 500 Guide aktivno vključujejo v vsaj eno izmed spletnih skupnosti ali spletnih trgovin, ki so…

Preberi več

Tržniki za uspeh potrebujejo »strategijo pogovora«

Marsha Lindsay iz podjetja Lindsay, Stone&Briggs svetuje vsem tržnikom, da pred začetkom vsake oglaševalske kampanje dodobra izoblikujejo svojo »strategijo pogovora«. Le tako bodo namreč, po mnenju Lindsayeve, v dobi…

Preberi več

Oglasom v računalniških igrah se obeta svetla prihodnost

Letos so pri Screen Digest predvideli, da bo oglaševanje znotraj računalniških iger do leta 2014 vredno že več kot eno milijardo funtov. Vendar pa so z različnimi raziskavami in…

Preberi več

Arhiv