Deli

Medtem, ko večina agencij sicer v svoje oglaševalske strategije vključuje spletne skupnostibkot so LinkedIn, Facebook in Twitter, pa so samo redki, ki redno potem tudi uporabljajo orodja, ki jih te skupnosti nudijo, zato da, ali vzpostavijo kontakt s potencialnimi kupci ali za gradnjo blagovne znamke (branding). To je pokazala raziskava, ki so jo izvedli pri RSW/US in Second Wind.

 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv