Deli

Pripravite se na Starbucks-ove Praznike 2.0 – podjetje se bo v letošnji predbožični mrzlici odpovedalo množični televizijski promociji in se namesto te osredotočilo na oglaševanje na spletu (predvsem preko spletnih skupnosti). Tako se bodo oglaševali na velikih spletnih straneh, kot so www.NYTimes.com in Meebo, preko sponzoriranih glasbenih lestvic na Pandori in s pomočjo najbolj priljubljenih spletnih skupnosti kot sta Facebook in MySpace. Starbucks je letos izkoristil potenciale promoviranja preko spleta 2.0 in se očitno na spletu namerava oglaševati tudi v prihodnosti.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv