Optimistične napovedi za splet

Ob začetku leta mnogo raziskovalnih podjetij izda svoje napovedi glede vlaganja oglaševalskih sredstev v različne medije. In letos so te napovedi precej optimistične predvsem za splet. V Združenih…

Preberi več

Raje brez televizije kot brez interneta

Internet je po raziskavi Arbitron-a in Edison Research-a uradno postal pomembnejši medij kot televizija. Med možnostjo izbire medija, ki bi se mu anketiranci raje odpovedali, se jih je…

Preberi več

Toyota uspešno uporabila komunikacijo v spletnih skupnostih

Da bi v krizi karseda uspešno in neposredno komunicirala s svojimi naročniki in potrošniki, je Toyota s pridom izkoristila koristi priljubljene spletne skupnosti Digg, kjer je z odprtim dialogom…

Preberi več

Letos v spletno video oglaševanje kar enkrat več sredstev?

Uporaba spletnih video vsebin se z vsakim mesecem povečuje, zato ni presenetljivo, da so napovedi glede spletnega video oglaševanja zelo optimistične. Spletne oglaševalske mreže, ki ponujajo tovrstno oglaševanje,…

Preberi več

Google najbolj obiskana spletna stran v Sloveniji

RIS je objavil zadnjo raziskavo o spletni obiskanosti 2010, ki je pokazala, da največ slovenskih uporabnikov na mesečni ravni obišče spletno stran Google.com (85 % vseh uporabnikov), kar precej…

Preberi več

Drugačna metoda ciljanja

V ZDA so predstavili novo metodo ciljanja, in sicer gre za ciljanje na podlagi potrošnikovih stališč, vrednot in prepričanj (»attitudinal targeting«). Nov način ciljanja naj bi predstavljal nadgradnjo in…

Preberi več

Potrošniki raje klikajo na relevantne spletne oglase

Pri Network Advertising Initiative (NAI) so izvedli raziskavo z dvanajstimi oglaševalskimi mrežami, v kateri so skušali ugotoviti, kako uspešno je lahko vedenjsko ciljanje. Rezultati so presenetljivi, saj se je…

Preberi več

Internet in televizija rasteta skupaj

Američani preživljajo zmeraj več časa istočasno pred televizorjem in na spletu – kar 60 odstotkov gledalcev televizije namreč istočasno tudi brska po spletu, so ugotovili pri podjetju Nielsen. Medtem…

Preberi več

Oglaševalci napadajo iPad

Nov izdelek Apple iPad bo na voljo šele 3. aprila, oglaševalci pa se že borijo za svoj delček oglaševalskega kolača. FedEx, Unilever, Toyota, Oracle, Buick in Chase so le…

Preberi več

Potrošnja se bo za velikonočne praznike povečala

Pri National Retail Federation (NRF) predvidevajo, da se bo potrošnja v prihajajočih velikonočnih praznikih povečala, poleg tega pa bo tudi večja kot v letu 2009. Predvidevajo, da bo potrošnja…

Preberi več

Arhiv