Deli

Seares je z namenom večje prodaje travnih kosilnic pripravil novo oglaševalsko akcijo, ki vključuje TV spot, nagradno igro, v kateri bodo zmagovalnemu mestu v celoti uredili določeno zeleno javno površino (npr. igrišče za baseball), in spletno aplikacijo, ki se imenuje »Sears Yard Guru«. Ugotovili so namreč, da ljudje pred nakupom na spletu preživijo kar 3 ure, kjer iščejo informacije o kosilnicah.

 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv