Deli

Ob začetku leta mnogo raziskovalnih podjetij izda svoje napovedi glede vlaganja oglaševalskih sredstev v različne medije. In letos so te napovedi precej optimistične predvsem za splet. V Združenih državah Amerike naj bi se oglaševalska sredstva za splet povišala vsaj za 7 %, po napovedih nekaterih pa celo za 14 %. Celoten letni znesek naj bi tako znašal vsaj 24,1 milijarde dolarjev. Takšno zvišanje predpisujejo predvsem umiritvi gospodarskega položaja in preusmeritev nekaterih oglaševalskih sredstev, namenjenih bolj tradicionalnemu oglaševanju. V letu 2010 naj bi se torej podjetja skušala osredotočiti predvsem na netradicionalne oblike glaševanja in trženja, ki vključujejo tudi izdelavo spletnih strani podjetij in posameznih blagovnih znamk ter raznoliko pojavljanje v spletnih skupnostih.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv