NOVICE IZ SVETA
MySpace in Facebook sta razkrila novo storitev, imenovano »Mash Up«, ki bo uporabnikom omogočala prenos podatkov med obema družabnima omrežjema. Z njo bodo uporabniki lahko s Facebook-a na MySpace…
Podjetja z izdelki široke potrošnje so povečala zakup video oglasov na spletnih straneh kot sta YouTube in Daily Motion za okoli 375 odstotkov v preteklem letu, kar predstavlja že…
Letošnji avtomobilski salon v Los Angelesu je prinesel največ takih, ki so se za predstavitev novih modelov poslužili orodij, ki jih nudijo družabne mreže. Tako je, na primer, Porsche…
Po ocenah IAB in PwC US so zneski, namenjeni za spletno oglaševanje, v tretjem četrtletju 2010 postavili nov rekord, saj so dosegli vrednost 6,4 milijarde dolarjev, kar znaša 17%…
BrightRoll je v svoji prvi raziskavi, ki jo je izvedel med vodilnimi spletnimi založniki v ZDA, ugotovil, da video oglaševanje močno prehiteva druge oblike spletnega oglaševanja za vsaj 25…
Googlovi produktni oglasi so po letu dni testiranja postali realnost. Tako lahko tržniki oglasom pri rezultatih iskanja avtomatsko dodaja tudi sliko izdelka. Sistem deluje na principu modela cena…
Facebook je v tretji četrtini letošnjega leta nadzoroval 23,1 odstotka celotnega spletnega oglaševalskega prostora na medijih na svetu, skupno število prikazov oglasov pa je večje od teh, ki jih…
Bliža se konec leta in vse več novic iz sveta spletnega oglaševanja je namenjenih pogledom v leto 2011 in trendom, ki se bodo dogajali v prihodnjem ter sledečih letih….
Novi polletni podatki s strani IAB Europe poročajo o dvomestni rasti spletnega oglaševanja v Evropi. Če se bo takšna stopnja rasti nadaljevala, bi lahko vrednost evropskega spletnega oglaševanja …
Več kot 20 trgovcev se je pridružilo Facebook-ovemu lansiranju nove mobilne oglaševalske storitve, ki jim bo omogočala z raznimi popusti doseči tiste potrošnike, ki se nahajajo v bližini in…