Nivea bo s pomočjo Facebook-a združila dva para

Nivea na svoji personalizirani Facebook strani sponzorira novo tekmovanje, imenovano “Kiss the One You Love”, katerega cilj je združiti dva para, ki iz takšnih ali drugačnih razlogov, živita ločeno….

Preberi več

Vložki v spletno oglaševanje še vedno z dvomestno rastjo

eMarketer ocenjuje, da bodo vložki v spletno oglaševanje v prihodnjem letu zabeležili 10,5-odstotno rast. Dvomestna rast se bo nadaljevala vse do leta 2014, ko bodo vložki znašali 40,5 milijarde…

Preberi več

Najboljše kampanje leta v spletnih skupnostih

Vsako leto prinese s seboj tudi nekaj marketinških in oglaševalskih kampanj, ki izstopajo po svoji kreativnosti, izvirnosti in po tem, da si jih potrošniki zapomnijo precej bolj kot ostale….

Preberi več

Kanadčani vodijo pri uporabi spletnih skupnosti

Kanada je država z eno največjih internetnih penetracij na svetu in s skoraj največ uporabniki spletnih skupnosti. eMarketer ocenjuje, naj bi do konca leta okoli 15,1 milijona spletnih uporabnikov…

Preberi več

Podatki s spletnih skupnosti lahko zelo donosni

V ZDA se pojavljajo nova podjetja kot so Media6Degrees, 33Across in RadiumOne, ki iščejo načine, kako spremeniti spletne skupnosti v donosen vir za oglaševalce. Ta podjetja pregledujejo spletne…

Preberi več

SURS: vse večja uporaba interneta med Slovenci

Statistični urad Republike Slovenije je objavil podatke o uporabi interneta med Slovenci za prvo četrtletje 2010. V tem času je imelo dostop do interneta 68 % gospodinjstev, 62 %…

Preberi več

Potrošniki v VB povezani bolj kot kdajkoli prej

Uporaba interneta v VB še naprej narašča, še posebej med starejšimi prebivalci (50 let in več). Tako je bilo v letu 2010 več kot 44 milijonov internetnih uporabnikov, 70…

Preberi več

Mobilno oglaševanje drugo leto vredno 1 milijardo ameriških dolarjev

ZDA so na drugem mestu po višini vložkov v mobilno oglaševanje. Pred njimi je le Japonska, ki je edina na svetu, ki presega milijardo dolarjev. Letos bo v ZDA…

Preberi več

MySpace in Facebook se povezujeta

MySpace in Facebook sta razkrila novo storitev, imenovano »Mash Up«, ki bo uporabnikom omogočala prenos podatkov med obema družabnima omrežjema. Z njo bodo uporabniki lahko s Facebook-a na MySpace…

Preberi več

Izdelki široke potrošnje prevladujejo v video oglasih

Podjetja z izdelki široke potrošnje so povečala zakup video oglasov na spletnih straneh kot sta YouTube in Daily Motion za okoli 375 odstotkov v preteklem letu, kar predstavlja že…

Preberi več

Arhiv