MySpace in Facebook se povezujeta

MySpace in Facebook sta razkrila novo storitev, imenovano »Mash Up«, ki bo uporabnikom omogočala prenos podatkov med obema družabnima omrežjema. Z njo bodo uporabniki lahko s Facebook-a na MySpace…

Preberi več

Izdelki široke potrošnje prevladujejo v video oglasih

Podjetja z izdelki široke potrošnje so povečala zakup video oglasov na spletnih straneh kot sta YouTube in Daily Motion za okoli 375 odstotkov v preteklem letu, kar predstavlja že…

Preberi več

Avtomobilisti za predstavitev novih modelov uporabljajo družabne mreže

Letošnji avtomobilski salon v Los Angelesu je prinesel največ takih, ki so se za predstavitev novih modelov poslužili orodij, ki jih nudijo družabne mreže. Tako je, na primer, Porsche…

Preberi več

IAB: Rekordni zneski namenjeni spletnemu oglaševanju

Po ocenah IAB in PwC US so zneski, namenjeni za spletno oglaševanje, v tretjem četrtletju 2010 postavili nov rekord, saj so dosegli vrednost 6,4 milijarde dolarjev, kar znaša 17%…

Preberi več

Spletno video oglaševanje vodi

BrightRoll je v svoji prvi raziskavi, ki jo je izvedel med vodilnimi spletnimi založniki v ZDA, ugotovil, da video oglaševanje močno prehiteva druge oblike spletnega oglaševanja za vsaj 25…

Preberi več

Slike izdelkov sedaj del oglasov znotraj Google AdWords

Googlovi produktni oglasi so po letu dni testiranja postali realnost. Tako lahko tržniki  oglasom pri rezultatih iskanja avtomatsko dodaja tudi sliko izdelka. Sistem deluje na principu modela cena…

Preberi več

Skoraj eden od štirih spletnih oglasov je prikazan na Facebook-u

Facebook je v tretji četrtini letošnjega leta nadzoroval 23,1 odstotka celotnega spletnega oglaševalskega prostora na medijih na svetu, skupno število prikazov oglasov pa je večje od teh, ki jih…

Preberi več

Trendi v spletnih skupnostih v 2011

Bliža se konec leta in vse več novic iz sveta spletnega oglaševanja je namenjenih pogledom v leto 2011 in trendom, ki se bodo dogajali v prihodnjem ter sledečih letih….

Preberi več

Visoka rast spletnega oglaševanja v Evropi

Novi polletni podatki s strani IAB Europe poročajo o dvomestni rasti spletnega oglaševanja v Evropi. Če se bo takšna stopnja rasti nadaljevala, bi lahko vrednost evropskega spletnega oglaševanja …

Preberi več

Facebook lansiral ciljane mobilne oglase

Več kot 20 trgovcev se je pridružilo Facebook-ovemu lansiranju nove mobilne oglaševalske storitve, ki jim bo omogočala z raznimi popusti doseči tiste potrošnike, ki se nahajajo v bližini in…

Preberi več

Arhiv