Deli

Ford je z uporabo Facebook-a, YouTube-a, Twitter-ja in svoje spletne strani postavil temelje za predstavitev najnovejšega modela Explorer, še pred začetkom televizijskega in tiskanega oglaševanja, ki je predvideno za 1. januar 2011. “Explorer Live” kampanja vključuje video posnetke, fotografije ter tekstovne vsebine, ki so objavljene kot odziv na poizvedbe uporabnikov, hkrati pa kampanja vključuje tudi dejavnik presenečenja z uporabo slavnih osebnosti, kot so Bret Michaels, Snoop Dogg in ostali.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv