Deli

Po podatkih eMarketer-ja so izdatki za spletno oglaševanje za leto 2010 v ZDA ocenjeni na 25,8 milijarde ameriških dolarjev, kar pomeni, da je spletno oglaševanje prvič v zgodovini prehitelo izdatke za tiskane oglase, ki so znašali v letu 2010 22,8 milijard ameriških dolarjev. Raziskave predvidevajo še 6% padec izdatkov tiskanih oglasov za leto 2011.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv