NOVICE IZ SVETA
Oreo in BlackBerry sta dva izmed oglaševalcev, ki se s svojimi FB oboževalci in Twitter sledilci povezujeta na bolj neformalen, pogovorni način, in se ne poslužujeta toliko dragih imidž…
Raziskava podjetja Zenithoptimedia Group Ltd. je pokazala, da bodo vložki v oglaševanje na svetovni ravni tudi v prihodnjem letu rasli in to predvsem na račun povečanega internetnega oglaševanja in…
Nivea na svoji personalizirani Facebook strani sponzorira novo tekmovanje, imenovano “Kiss the One You Love”, katerega cilj je združiti dva para, ki iz takšnih ali drugačnih razlogov, živita ločeno….
eMarketer ocenjuje, da bodo vložki v spletno oglaševanje v prihodnjem letu zabeležili 10,5-odstotno rast. Dvomestna rast se bo nadaljevala vse do leta 2014, ko bodo vložki znašali 40,5 milijarde…
Vsako leto prinese s seboj tudi nekaj marketinških in oglaševalskih kampanj, ki izstopajo po svoji kreativnosti, izvirnosti in po tem, da si jih potrošniki zapomnijo precej bolj kot ostale….
Kanada je država z eno največjih internetnih penetracij na svetu in s skoraj največ uporabniki spletnih skupnosti. eMarketer ocenjuje, naj bi do konca leta okoli 15,1 milijona spletnih uporabnikov…
V ZDA se pojavljajo nova podjetja kot so Media6Degrees, 33Across in RadiumOne, ki iščejo načine, kako spremeniti spletne skupnosti v donosen vir za oglaševalce. Ta podjetja pregledujejo spletne…
Statistični urad Republike Slovenije je objavil podatke o uporabi interneta med Slovenci za prvo četrtletje 2010. V tem času je imelo dostop do interneta 68 % gospodinjstev, 62 %…
Uporaba interneta v VB še naprej narašča, še posebej med starejšimi prebivalci (50 let in več). Tako je bilo v letu 2010 več kot 44 milijonov internetnih uporabnikov, 70…
ZDA so na drugem mestu po višini vložkov v mobilno oglaševanje. Pred njimi je le Japonska, ki je edina na svetu, ki presega milijardo dolarjev. Letos bo v ZDA…