Ford postavlja temelje na spletu

Ford je z uporabo Facebook-a, YouTube-a, Twitter-ja in svoje spletne strani postavil temelje za predstavitev najnovejšega modela Explorer, še pred začetkom televizijskega in tiskanega oglaševanja, ki je predvideno za…

Preberi več

Spletno oglaševanje pred tiskanimi oglasi

Po podatkih eMarketer-ja so izdatki za spletno oglaševanje za leto 2010 v ZDA ocenjeni na 25,8 milijarde ameriških dolarjev, kar pomeni, da je spletno oglaševanje prvič v zgodovini prehitelo…

Preberi več

Facebook ustvaril 2 milijardi USD prihodkov za leto 2010

Po podatkih notranjih virov je Facebook v letu 2010 ustvaril več kot 2 milijardi ameriških dolarjev prihodkov, v primerjavi z lanskimi 800 milijoni. Ta številka je presegla predvidevanja…

Preberi več

Vse generacije uporabljajo spletno pošto

Pew Internet poročilo o uporabi spletnih medijev kaže, da spletno pošto uporablja med 90% in 100% celotne spletne populacije vseh starosti, z izjemo 74+ segmenta. Poročilo prikazuje tudi, da…

Preberi več

Američani preživijo enako časa na spletu kot pred televizijo

Glede na raziskavo Forrester Research so ameriška gospodinjstva prvič preživela enako število ur na spletu kot jih namenijo za gledanje televizije, kar znaša 13 ur na teden. Gledanje televizije…

Preberi več

Mercedes-Benz in Audi Super Bowl oglaševalca v spletnih skupnostih

Mercedes-Benz in Audi sta najnovejša Super Bowl oglaševalca, ki sta oznanila veliko usmeritev oglaševanja v spletne skupnosti. Kot pravi Stephen Cannon, direktor trženja pri Mercedes-Benz, bodo uporabili Super Bowl…

Preberi več

Klasično spletno oglaševanje bo kmalu ujelo iskalni marketing

eMarketer predvideva, da bo rast klasičnih prikaznih oglasov leta 2014 presegla iskalni marketing. Med leti 2011 in 2014 naj bi po predvidevanjih eMarketerja zakup klasičnih prikaznih oglasov rasel…

Preberi več

Nova Facebook statistika prikazuje rast

Nova Facebook statistika kaže, da ima spletna skupnost 500 milijonov aktivnih uporabnikov, kjer je polovica uporabnikov neprestano prijavljena na stran. Ljudje preživijo na Facebook-u čez 700 milijard minut na…

Preberi več

Preprosto vprašanje lahko naredi več na Facebook-u

Oreo in BlackBerry sta dva izmed oglaševalcev, ki se s svojimi FB oboževalci in Twitter sledilci povezujeta na bolj neformalen, pogovorni način, in se ne poslužujeta toliko dragih imidž…

Preberi več

Internet in razvijajoči trgi bodo največ doprinesli k rasti oglaševanja v 2011

Raziskava podjetja Zenithoptimedia Group Ltd. je pokazala, da bodo vložki v oglaševanje na svetovni ravni tudi v prihodnjem letu rasli in to predvsem na račun povečanega internetnega oglaševanja in…

Preberi več

Arhiv