NOVICE IZ SVETA
Ford je z uporabo Facebook-a, YouTube-a, Twitter-ja in svoje spletne strani postavil temelje za predstavitev najnovejšega modela Explorer, še pred začetkom televizijskega in tiskanega oglaševanja, ki je predvideno za…
Po podatkih eMarketer-ja so izdatki za spletno oglaševanje za leto 2010 v ZDA ocenjeni na 25,8 milijarde ameriških dolarjev, kar pomeni, da je spletno oglaševanje prvič v zgodovini prehitelo…
Po podatkih notranjih virov je Facebook v letu 2010 ustvaril več kot 2 milijardi ameriških dolarjev prihodkov, v primerjavi z lanskimi 800 milijoni. Ta številka je presegla predvidevanja…
Pew Internet poročilo o uporabi spletnih medijev kaže, da spletno pošto uporablja med 90% in 100% celotne spletne populacije vseh starosti, z izjemo 74+ segmenta. Poročilo prikazuje tudi, da…
Glede na raziskavo Forrester Research so ameriška gospodinjstva prvič preživela enako število ur na spletu kot jih namenijo za gledanje televizije, kar znaša 13 ur na teden. Gledanje televizije…
Mercedes-Benz in Audi sta najnovejša Super Bowl oglaševalca, ki sta oznanila veliko usmeritev oglaševanja v spletne skupnosti. Kot pravi Stephen Cannon, direktor trženja pri Mercedes-Benz, bodo uporabili Super Bowl…
eMarketer predvideva, da bo rast klasičnih prikaznih oglasov leta 2014 presegla iskalni marketing. Med leti 2011 in 2014 naj bi po predvidevanjih eMarketerja zakup klasičnih prikaznih oglasov rasel…
Nova Facebook statistika kaže, da ima spletna skupnost 500 milijonov aktivnih uporabnikov, kjer je polovica uporabnikov neprestano prijavljena na stran. Ljudje preživijo na Facebook-u čez 700 milijard minut na…
Oreo in BlackBerry sta dva izmed oglaševalcev, ki se s svojimi FB oboževalci in Twitter sledilci povezujeta na bolj neformalen, pogovorni način, in se ne poslužujeta toliko dragih imidž…
Raziskava podjetja Zenithoptimedia Group Ltd. je pokazala, da bodo vložki v oglaševanje na svetovni ravni tudi v prihodnjem letu rasli in to predvsem na račun povečanega internetnega oglaševanja in…