Deli

Nova raziskava je pokazala, da lahko interaktivni oglasi preko digitalnih platform za revije, kot npr Apple iPad, bolje vključijo bralce in ustvarijo močnejšo nakupno namero kot oglasi predstavljeni v tiskanih izdajah.

Raziskavo je po naročilu Adobe-a izvedel raziskovalec Alex Wang, Ph.D, ki je specializiran za integrirane tržne komunikacije. Ugotovljeno je bilo, da se bralci revij bolj verjetno odzivajo na interaktivne oglase z interaktivnimi elementi kot na statične tiskane oglase.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv