Leon Brenčič za Marketing magazin: Nakupna pot v novi resničnosti: digitalni kanali prevladujejo, sporočila je treba prilagoditi posameznim ciljnim skupinam in aktualnim potrebam - iPROM - Novice

Nakupna pot v novi resničnosti: digitalni kanali prevladujejo, sporočila je treba prilagoditi posameznim ciljnim skupinam in aktualnim potrebam

Marketing magazin se je konec oktobra udeležil webinarja v sklopu dogodkov iPROM Akademije, kjer sta Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu in Matjaž Robinšak, partner v raziskovalni hiši Valicon spregovorila o tem, kako se je spremenila nakupna pot po prvem epidemiološkem valu in kaj je pomembno danes z vidika načrtovanja tržnokomunikacijskih aktivnosti.

Preberi več
Nejc Lepen za Delo: Ko letališče postane oglaševalski medij - iPROM - Novice

Nejc Lepen za Delo: Ko letališče postane oglaševalski medij

Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROMu, se je s časnikom Delo pogovarjal o novem oglaševalskem ekosistemu, ki v sodelovanju s podjetjem Fraport Slovenija nastaja na Letališču Ljubljana.

Preberi več
Slaven Petrovič za Marketing magazin: Doseg in frekvenca kot jin in jang oglaševanja - iPROM - Novice

Slaven Petrovič za Marketing Magazin: Enotne formule za optimalno delovanje frekvence ni

Slaven Petrovič, spletni medijski načrtovalec v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o standardnih oglaševalskih metrikah – dosegu in frekvenci – in njuni funkciji.

Preberi več
Leon Brenčič za InStore: Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od interneta - iPROM Novice

Leon Brenčič za InStore: Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od interneta

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je za revijo InStore osvetlil izsledke raziskave iPROMa in Valicona o nakupni poti v turizmu, bančništvu in telekomunikacijah v letu 2020.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: 17 odstotkov več sredstev za digitalno oglaševanje - iPROM - Novice

Andrej Ivanec za Marketing magazin: 17 odstotkov več sredstev za digitalno oglaševanje

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, je komentiral zgodbo tedna, v kateri je Marketing magazin razmišljal o tem, kako realen je podatek o tem, da bodo digitalne multinacionalke v Sloveniji letno ustvarile za okoli 100 milijonov evrov prometa.

Preberi več
Miha Rejc za Marketing magazin: TikTok je zagotovo kanal, ki ga velja preizkusiti

Miha Rejc za Marketing magazin: TikTok je zagotovo kanal, ki ga velja preizkusiti

Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v iPROMu, je za Marketing magazin komentiral uporabo platforme TikTok na slovenskem trgu.

Preberi več
iPROM Akademija: Izkušnje iz letošnjega leta bodo odlična popotnica za leto 2021

iPROM Akademija: Izkušnje iz letošnjega leta bodo odlična popotnica za leto 2021

Uspešno se je zaključila jesenska iPROM Akademija, kjer so praktične nasvete za učinkovito digitalno oglaševanje v novi resničnosti delili iPROMovi strokovnjaki Miloš Suša, Andraž Turel in Igor Mali. Na dogodku je predaval tudi Matjaž Robinšak iz Valicona, na okrogli mizi, ki jo je povezoval Primož Hvala, pa so mnenja delile Tamara Lesjak (LifeClass), Romana Stare (Goodyear) in Rinalda Klemenčič (Zavarovalnica Sava).

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: hitro, učinkovito in merljivo prepletanje nespletnega in spletnega sveta

Leon Brenčič za Marketing magazin: hitro, učinkovito in merljivo prepletanje nespletnega in spletnega sveta

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o tem, kakšen potencial imajo v Sloveniji QR-kode po sprostitvi vseh ukrepov po prvem valu epidemije.

Preberi več
Nejc Lepen za Delo: Več transparentnosti na spletu - iPROM - Novice

Nejc Lepen za Delo: Več transparentnosti na spletu

Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROMu, je za Delo komentiral nov standard TCF 2.0 v zvezi z obdelavo podatkov v digitalnem marketingu.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: Kam vlagati to jesen ali katere naložbe v digitalne kanale se vam bodo dolgoročno obrestovale - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Marketing magazin: Kam vlagati to jesen ali katere naložbe v digitalne kanale se vam bodo dolgoročno obrestovale?

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je v septembrski kolumni za Marketing magazin razmišljal o tem, kako z učinkovitim oglaševanjem ohraniti stabilno poslovanje v zadnjem, odločilnem četrtletju.

Preberi več