Deli

Živimo v vznemirljivem in hitro spreminjajočem se digitalnem svetu, kjer tehnološke inovacije, umetna inteligenca in programatične platforme neprestano spreminjajo pravila igre v oglaševalski industriji. Danes blagovne znamke v digitalni gneči prevzemajo vlogo nosilcev vrednosti, ki zagotavljajo kakovost izdelkov in storitev ter pripisujejo vrednost vsebini. Zato ni presenetljivo, da je varnost blagovne znamke postala ključna za uspešno komunikacijo v digitalnem okolju, oglaševalska tehnologija pa sveti gral digitala.

Zakaj oglaševalska tehnologija velja za sveti gral znamčenja v digitalnem marketingu? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Okolje gradi ali ruši moč blagovne znamke

Upravljanje varnosti blagovne znamke v digitalnem svetu je danes izjemno kompleksno, zato je pomembno sprejeti previdnostne ukrepe in prakse, ki zagotavljajo ustrezno umestitev oglasnih sporočil ob vsebinah, ki so združljive z blagovno znamko.

Vsebine, ki predstavljajo blagovno znamko, igrajo ključno vlogo pri oblikovanju njenega ugleda. Ta je nepogrešljiv za uspeh podjetja, saj potrošniki povezujejo blagovno znamko z vsebino, ob kateri se pojavlja. Če se blagovna znamka pojavlja ob neprimerni vsebini, to lahko dolgoročno škodi njeni vrednosti, zato moramo kot oglaševalci skrbno preučiti kontekst, v katerem se prikazujejo oglasna sporočila naše blagovne znamke.

Napredne oglaševalske tehnologije določajo ustrezen oglaševalski kontekst - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Napredne oglaševalske tehnologije določajo ustrezen oglaševalski kontekst

Oglaševalska tehnologija omogoča natančno določanje primernega okolja za pozicioniranje blagovne znamke in učinkovito izvajanje oglaševalskih akcij. Kombinacija različnih metod ciljanja nudi nadzor nad vsebino, ob kateri se oglasna sporočila prikazujejo. To zagotavlja najvišje standarde na področju varnosti blagovne znamke tako z vidika ugleda kot tudi doseganja uporabnika z oglasno vsebino na pravem mestu, ko je ta zanjo dovzeten.

iPROMova programatična platforma, ki uporablja izpopolnjeno analizo podatkov in algoritme strojnega učenja za napredna ciljanja izbranih segmentov uporabnikov, oglaševalcem odpira širok nabor preverjenih domačih in tujih medijev, kjer bodo oglasna sporočila z visoko natančnostjo prikazana pravim ciljnim skupinam v ustreznih in visokokakovostnih digitalnih medijih. Oglaševanje na odprtem internetu oglaševalcem zagotavlja, da dosežejo širok nabor uporabnikov spleta in s tem povečajo vidnost oglasnih sporočil blagovne znamke ter zagotovijo boljše rezultate oglaševalske akcije.

V iPROMu izpostavljamo tudi pomembnost pravilnega kontekstualnega ciljanja, saj umeščanje oglasa ob sorodno uredniško vsebino, povečuje verjetnost, da bodo oglasna sporočila pritegnila pozornost uporabnikov in spodbudila njihovo sodelovanje. Za še učinkovitejše umeščanje oglasov ob sorodne vsebine v digitalnem mediju pa v iPROMu uporabljamo napredno semantično ciljanje, ki s tehnologijo obdelave naravnega jezika in globokim učenjem zagotavlja bolj poglobljeno razumevanje vsebine v uredniških besedilih v digitalnih medijih. Oglasi tako postanejo del vsebine, so naravnejši, zagotavljajo boljšo uporabniško izkušnjo in boljše odzive pri uporabnikih. Obenem pa algoritem semantičnega ciljanja prepozna tudi potencialno škodljivo vsebino, jo izloči iz ciljanja in s tem varuje ugled blagovne znamke.

Spoštovanja zasebnosti uporabnikom kot vrednota močnih znamk - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Spoštovanja zasebnosti uporabnikov kot vrednota močnih znamk

Varnost blagovne znamke v digitalnem svetu pa ne pomeni samo ustrezno izbranega okolja za oglasno vsebino, temveč je pomembno upoštevati tudi zasebnost uporabnikov, saj ti pričakujejo, da so vrednote blagovne znamke usklajene z njihovimi. Smernice o varovanju zasebnosti podatkov se zaostrujejo, zato je odgovorno ravnanje s podatki uporabnikov ključno za grajenje in ohranjanje njihovega zaupanja. Spoštovanje zakonodaje o varstvu podatkov in transparentnost pri obdelavi podatkov tako močno pripomoreta k vzpostavitvi in ohranjanju zaupanja v blagovno znamko.

Ena od naprednih rešitev, ki blagovnim znamkam pomaga pri učinkovitem upravljanju lastnih podatkov ob spoštovanju zasebnosti uporabnikov, je iPROM Private DMP. Ta blagovnim znamkam omogoča, da obdržijo lastništvo in nadzor nad podatki uporabnikov, kar povečuje varnost blagovne znamke. Z uporabo lastnih podatkov, zbranih na lastnih medijih blagovnih znamk in z oglaševalskimi akcijami, oglaševalci pridobijo napredne možnosti za ciljno nagovarjanje in segmentacijo svojega občinstva, kar omogoča učinkovitejše nagovarjanje in optimizacijo nadaljnjih oglaševalskih aktivnosti.

Natančno ciljanje občinstva s prilagojeno oglasno vsebino na osnovi prvoosebnih podatkov, predstavlja še en način za dosego želenih uporabnikov in povečanje učinkovitosti oglaševalske akcije. Z analizo in uporabo prvoosebnih podatkov, ki so shranjeni v t. i. zasebnih podatkovnih platformah (iPROM Private DMP) in so tako varni ter zaščiteni pred konkurenco, lahko ustvarite bolj personalizirana oglasna sporočila, ki se osredotočajo na prepoznana zanimanja, demografske značilnosti in vedenjske vzorce analiziranega ciljnega občinstva. Izbira tovrstnega pristopa zagotavlja manjši medijski odpad, večjo učinkovitost in boljši odziv uporabnikov na oglasne vsebine.

Maksimizacija učinkovitosti oglaševalske kampanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Povečevanje učinkovitosti oglaševalske kampanje

Povečevanje učinkovitosti oglaševalske akcije temelji na doseganju prave ciljne publike, ob pravem času v pravem okolju na pravi način. iPROMovi napredni oglasni formati s svojo edinstvenostjo in nevsiljivostjo dokazano uspejo ujeti in zadržati uporabnikovo pozornost, ob tem pa ne povzročajo škode blagovni znamki. Pozitivna uporabniška izkušnja je ključna tako za spodbujanje interakcije in doseganje ciljev oglaševalske kampanje kot tudi za ohranjanje pozitivnega odnosa do blagovne znamke.

Oglasni formati, ki se subtilno in relevantno vključujejo med spletno brskanje ter zagotavljajo brezhibno uporabniško izkušnjo, prispevajo k varnosti blagovne znamke, zmanjšujejo zasičenost uporabnika z oglasnimi sporočili, izboljšujejo vidnost oglasov in povečujejo zadovoljstvo uporabnikov. S poudarkom na varnosti blagovne znamke oglaševalci ustvarjajo prijetno in privlačno digitalno okolje za potrošnike.

Strategija varovanja blagovne znamke kot del upravljanja podjetja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Strategija varovanja blagovne znamke kot del upravljanja podjetja

V digitalnem svetu se varnost blagovne znamke ne sme jemati za samoumevno. Prav nasprotno, za uspeh v digitalnem oglaševanju moramo biti proaktivni in graditi strategijo varovanja blagovne znamke. Pomembno je spremljati najnovejše trende in tehnologije, ki nam pomagajo obvladovati tveganja, ki jih prinaša digitalno okolje.

Pomembno je namreč razumeti, da varnost blagovne znamke ni le vprašanje tehnologije, temveč predstavlja tudi pomemben del kulture podjetja. Vsi zaposleni morajo biti osveščeni o pomembnosti varnosti blagovne znamke in odgovorni za njeno ohranjanje.

Varnost blagovne znamke je v sodobnem digitalnem svetu postala sveti gral za uspešno digitalno oglaševanje. Z ustrezno strategijo, inovativno uporabo oglaševalske tehnologije in spoštovanjem zasebnosti uporabnikov lahko gradimo zaupanje v svoje blagovne znamke ter ustvarjamo vrednost in kakovost za svoje potrošnike. Sedaj je pravi čas, da se lotimo grajenja strategije za zagotavljanje varnosti svoje blagovne znamke in izkoristimo vse, kar nam digitalni svet ponuja.

Deli

O avtorju

Leon Brenčič je v družbi iPROM zaposlen od leta 2016, kjer vodi prodajo in odnose z naročniki. Je odgovoren za usklajevanje ekipe medijskega oddelka z vidika prodaje in doseganja prodajnih rezultatov. Je poznavalec inovativnih prodajnih pristopov in ima bogate izkušnje na področju zaznavanja potreb naročnikov s področja sodobnih komunikacij. Poslovno se je s spletnimi mediji srečal že leta 2007. V prostem času Leon raziskuje digitalne trženjske koncepte v panogah kot so avtomobilizem, bančništvo, FMCG, zabavna elektronika in druge. Po duši je raziskovalec novih poslovnih priložnosti, kar s svojo vnemo prenaša tako med ekipo kot med naročnike.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv