NOVICE IZ SVETA
Digitalno oglaševanje v ameriški avtomobilski industriji naj bi zraslo iz letošnjih 5,07 milijarde dolarjev na 7,8 milijarde v letu 2017, ka predstavlja 12,8-odstotno letno rast, napoveduje eMarketer. Levji delež…
V raziskavi podjetij GroupM Next in Compete je bilo raziskanih več kot 168.000 nakupov elektronike, kjer so kupci uporabili digitalne medije v vsaj enem koraku nakupnega procesa. Cilj je…
Glede na izsledke raziskave Luxury Institute-a imajo premožni kupci v lasti več pametnih telefonov in tablic kot povprečna ameriška populacija. Te naprave pa intenzivno uporabljajo v nakupnem procesu. Iskanje…
Prihodki od digitalnega oglaševanja v ZDA so v letošnjem prvem četrtletju dosegli rekordnih 9,6 milijarde ameriških dolarjev, kar predstavlja 25,6-odstotno porast glede na prvo četrtletje 2012, kažejo podatki IAB-ja…
Podjetje Cisco Systems ocenjuje, da bo do leta 2017 internet uporabljalo 3,6 milijarde prebivalcev Zemlje, kar je skoraj polovica svetovnega prebivalstva. Po internetu pa se bo premikalo za trilijon…
Podjetje MobiGirl Media je z raziskavo med najstnicami ugotovilo, da bi skoraj dve tretjini deklet med 6 in 16 letom opravilo nakup kar neposredno prek mobilnega oglasa, če bi…
Oglaševalske agencije pa tudi sami oglaševalci se vse bolj zavedajo, kako pomemben je celostni pogled na uspešnost posameznega oglaševalskega kanala, orodja …, zato se vse bolj poslužujejo večkanalnih atribucijskih…
Po podatkih eMarketerjevega poročila, bo spletna prodaja v turizmu v ZDA na leto v povprečju zrasla za dobrih pet odstotkov, vse do leta 2017. Sicer se bo rast skozi…
Podjetje Discovery Communications je prejšnji teden lansiralo spletno video mrežo, TestTube. Z njo skuša nagovarjati mlade moške, ki se zanimajo za znanost in pustolovščine. TestTube je uporabnikom na voljo…
Trije od štirih direktorjev oglaševalskih agencij iz ZDA menijo, da je spletni video enako ali celo bolj učinkovit kot TV-oglas, je pokazala raziskava podjetja BrightRoll. Več kot 90 odstotkov…