Prihodki od digitalnega oglaševanja dosegli skoraj 10 milijard dolarjev

Prihodki od digitalnega oglaševanja v ZDA so v letošnjem prvem četrtletju dosegli rekordnih 9,6 milijarde ameriških dolarjev, kar predstavlja 25,6-odstotno porast glede na prvo četrtletje 2012, kažejo podatki IAB-ja…

Preberi več

Eksplozija interneta: 4,6 milijona mobilnih kupcev in 3,6 milijarde internetnih uporabnikov do leta 2017

Podjetje Cisco Systems ocenjuje, da bo do leta 2017 internet uporabljalo 3,6 milijarde prebivalcev Zemlje, kar je skoraj polovica svetovnega prebivalstva. Po internetu pa se bo premikalo za trilijon…

Preberi več

Mobilni oglasi spodbujajo impulzivne nakupe pri mladih dekletih

Podjetje MobiGirl Media je z raziskavo med najstnicami ugotovilo, da bi skoraj dve tretjini deklet med 6 in 16 letom opravilo nakup kar neposredno prek mobilnega oglasa, če bi…

Preberi več
12_6_shutterstock_102061723_Blog_Kozlevčar(1)

Oglaševalci vse več uporabljajo »atribucijski model« v analitiki

Oglaševalske agencije pa tudi sami oglaševalci se vse bolj zavedajo, kako pomemben je celostni pogled na uspešnost posameznega oglaševalskega kanala, orodja …, zato se vse bolj poslužujejo večkanalnih atribucijskih…

Preberi več
shutterstock_8675683_poletna akademija_2012

Spletna prodaja turističnih storitev bo še naprej rasla

Po podatkih eMarketerjevega poročila, bo spletna prodaja v turizmu v ZDA na leto v povprečju zrasla za dobrih pet odstotkov, vse do leta 2017. Sicer se bo rast skozi…

Preberi več
TestTube

Discovery lansiral spletno video mrežo »TestTube«

Podjetje Discovery Communications je prejšnji teden lansiralo spletno video mrežo, TestTube. Z njo skuša nagovarjati mlade moške, ki se zanimajo za znanost in pustolovščine. TestTube je uporabnikom na voljo…

Preberi več
shutterstock_122137375(1)

Spletni video in prikazno oglaševanje sta enako učinkovita kot TV-oglaševanje

Trije od štirih direktorjev oglaševalskih agencij iz ZDA menijo, da je spletni video enako ali celo bolj učinkovit kot TV-oglas, je pokazala raziskava podjetja BrightRoll. Več kot 90 odstotkov…

Preberi več
Dove-real beauty

Oglas za Dove Real Beauty Sketches najbolj gledan oglas vseh časov na internetu

Dove je z oglasom za resnično lepoto na internetu zadel žebljico na glavico. Trenutno je s 114 milijoni ogledov najbolj gledani spletni oglas vseh časov, največkrat deljen v letošnjem…

Preberi več
12_6_shutterstock_102061723_Blog_Kozlevčar

Potrošniki bodo še več nakupovali prek mobilnih naprav

Do sedaj je že več kot polovica uporabnikov mobilnih naprav v ZDA opravilo nakup prek nje. Tako se tam za mobilno nakupovanje pričakuje, da bo letos predstavljalo 15 odstotkov…

Preberi več
shutterstock_119462584(5)

Poziv k sodelovanju v družabnih omrežjih najbolje deluje v spletnih in TV-oglasih

Podjetje Burst Media je med potrošniki izvedlo raziskavo, s katero so skušali ugotoviti, kako in zakaj se uporabniki »družijo« z blagovnimi znamkami znotraj družabnih omrežij. Ugotovili so, da je…

Preberi več

Arhiv