Brez mobilnega marketinga ne gre več!

Brez mobilnega marketinga ne gre več!

Cisco v novem poročilu napoveduje še bolj opazno rast mobilnega dostopa do interneta. Zato je vse bolj pomembno, da se mobilni kanal vselej vključi v marketinški splet.

Preberi več
Ste-pripravljeni-na-mobile-geddon-slika

Ste pripravljeni na »mobile-geddon«?

Google spreminja iskalni algoritem in s tem še bolj poudarja pomembnost spletnih mest, prilagojenih mobilnim napravam. Vas bo Google odslej res našel?

Preberi več
Instagram-spreminja-algoritem-prikazovanja-vsebin-slika

Instagram spreminja algoritem prikazovanja vsebin

Instagram prehaja na novi algoritem, po katerem vsebin ne bo več prikazoval po kronološkem zaporedju temveč podobno, kot to sedaj počneta Facebook in Twitter. Tako se bodo odslej na vrhu vašega »feeda« zvrstili tisti prikazi, ki so po mnenju Instagram-a za vas najpomembnejši.

Preberi več
Mladi brez video vsebin ne morejo živeti

Mladi brez video vsebin ne morejo živeti

Letno poročilo podjetja Defy Media je pokazalo, da mladi z gledanjem video vsebin zadovoljujejo zelo različne potrebe. Med video stranmi po priljubljenosti še vedno prevladuje YouTube, ki ga uporablja kar 85 odstotkov vprašanih, 67 odstotkov pa jih celo trdi, da brez njega ne bi preživeli!

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje bodo prihodnje leto prehitele televizijo

Naložbe v digitalno oglaševanje bodo prihodnje leto prehitele televizijo

V letu 2017 bo vrednost investicij v digitalno oglaševanje prvič prehitela televizijo in z 38,4-odstotnim deležem zabeležila 15,4 odstotno rast na letni ravni.

Preberi več
Oglaševalci vse bolj naklonjeni programatičnemu oglaševanju

Oglaševalci vse bolj naklonjeni programatičnemu oglaševanju

Že 60 odstotkov oglaševalcev v Veliki Britaniji verjame v večjo donosnost programatičnega oglaševanja v primerjavi s tradicionalnimi mediji, je pokazala nova raziskava podjetja za digitalni marketing AdRoll.

Preberi več
Na-kateri-mobilni-napravi-nakupuje-vasa-ciljna-skupina

Na kateri mobilni napravi nakupuje vaša ciljna skupina?

Novo IAB-jevo poročilo razkriva, katere so ključne razlike pri tem, kako in na kateri mobilni napravi se za nakupe odločajo različne generacije potrošnikov.

Preberi več
spletno-oglasevanje-v-evropi-v-prvi-polovici-leta-poraslo-za-skoraj-10-odstotkov-slika

Spletno oglaševanje v Evropi v prvi polovici leta poraslo za skoraj 10 odstotkov

V prvi polovici letošnjega leta se je v primerjavi z enakim obdobjem lani spletno oglaševanje v Evropi povečalo za 9,7 odstotka in doseglo vrednost 16 milijard evrov. IAB Europe obenem ocenjuje, da bo njegova vrednost v celotnem letu dosegla skoraj 34 milijard evrov.

Preberi več
spletno-oglasevanje-je-kljucno-gonilo-evropske-digitalne-ekonomije-slika

Spletno oglaševanje je ključno gonilo evropske digitalne ekonomije

Spletno oglaševanje je ključno gonilo evropske digitalne ekonomije, ki spodbuja poslovno in gospodarsko rast ter tlakuje pot inovacijam v širšem digitalnem sektorju, navaja Urad za digitalno oglaševanje (IAB) v svojem novem poročilu o prispevku spletnega oglaševanja.

Preberi več

V Nemčiji splet po relevantnosti prehitel tisk

V Nemčiji je vrednost investicij v digitalni zakup medijskega prostora kar štirikrat večja od vložka v ostale medije.

Preberi več

Arhiv