spletno-oglasevanje-v-evropi-v-prvi-polovici-leta-poraslo-za-skoraj-10-odstotkov-slika

Spletno oglaševanje v Evropi v prvi polovici leta poraslo za skoraj 10 odstotkov

V prvi polovici letošnjega leta se je v primerjavi z enakim obdobjem lani spletno oglaševanje v Evropi povečalo za 9,7 odstotka in doseglo vrednost 16 milijard evrov. IAB Europe obenem ocenjuje, da bo njegova vrednost v celotnem letu dosegla skoraj 34 milijard evrov.

Preberi več
spletno-oglasevanje-je-kljucno-gonilo-evropske-digitalne-ekonomije-slika

Spletno oglaševanje je ključno gonilo evropske digitalne ekonomije

Spletno oglaševanje je ključno gonilo evropske digitalne ekonomije, ki spodbuja poslovno in gospodarsko rast ter tlakuje pot inovacijam v širšem digitalnem sektorju, navaja Urad za digitalno oglaševanje (IAB) v svojem novem poročilu o prispevku spletnega oglaševanja.

Preberi več

V Nemčiji splet po relevantnosti prehitel tisk

V Nemčiji je vrednost investicij v digitalni zakup medijskega prostora kar štirikrat večja od vložka v ostale medije.

Preberi več

Mobilno oglaševanje bo leta 2016 že preseglo oglaševanje v časopisih

Mobilno oglaševanje si bo naslednje leto odrezalo že 12,4-odstotni delež svetovnega oglaševalskega kolača, medtem ko bodo imeli časopisi takrat le še 11,9-odstotni delež, napoveduje medijska agencija ZenithOptimedia v svoji najnovejši napovedi o vrednosti svetovnega oglaševalskega trga. Mobilni internet bo tako postal tretji največji oglaševalski medij, za televizijo in »namiznim« (angl. desktop) spletnim oglaševanjem.

Preberi več

V petih letih bo programatično video oglaševanje v Evropi vredno že 2 milijardi evrov

Vrednost programatičnega spletnega video oglaševanja se je v zadnjih štirih letih povečala za skoraj dvajsetkrat – z 22 milijonov evrov leta 2012 na 375 milijonov evrov leta 2015. Do leta 2020 bo raslo po kar 38,7-odstotni letni stopnji in bo doseglo že 2 milijardi evrov. Čez pet let bo že več kot polovica prihodkov od spletnega video oglaševanja ustvarjena na programatičen način, napoveduje raziskovalna hiša IHS.

Preberi več

Število digitalnih direktorjev se bo letos kar podvojilo

 Skladno z digitalno preobrazbo sveta podjetja vse bolj zaposlujejo kadre s temeljitim poznavanjem digitalnega področja. Klub digitalnih direktorjev (CDO) v majskem poročilu tako ocenjuje, da se bo v letu…

Preberi več

Veliki oglaševalci vse več sredstev namenjajo digitalnemu oglaševanju

Sredstva, namenjena oglaševanju, so v ZDA lani porasla za 0,7 odstotka, in sicer na 141,2 milijarde dolarjev (130,5 milijarde evrov). Največjih deset oglaševalcev v ZDA je ob tem zmanjšalo…

Preberi več

So digitalne kampanje učinkovite?

Nedavna raziskava Metrics and KPIs survey, ki jo je izvedlo združenje IAB Europe, je razkrila, da si več kot 80 % oglaševalcev želi bolje razumeti dodano vrednost digitala. Če…

Preberi več

Tudi YouTube Kids bo omogočal oglaševanje

YouTube je staršem do sedaj predstavljal dvorezni meč. Četudi je na portalu precej vsebin, ki so otrokom prijazne, je praktično nemogoče nadzorovati, katere izmed njih so primerne in koliko…

Preberi več

Na družbenih omrežjih kraljuje video

Če ste med tistimi skrbniki družbenih omrežij, ki se sprašujejo, zakaj vaše objave, ki jim pripnete fotografijo, ne dobivajo dovolj všečkov, imajo odgovor za vas pri podjetju Socialbakers. Njihove…

Preberi več

Arhiv