Deli

Z izzivom, kako efektivno razporediti sredstva v marketingu, se oglaševalci srečujejo na dnevni ravni. Odgovor ponuja raziskava podjetij SocialCode in SMOClub, ki svetuje pristop »digital first«. Oglaševanje v digitalnih medijih oglaševalce opremi z največ podatki o uporabnikih in tako zagotavlja, da bodo sredstva na vseh kanalih razporejena skladno z interesi uporabnikov.

Postavite digitalni marketing na prvo mesto - iPROM Novice iz sveta

Pravilna razporeditev marketinškega proračuna je v oglaševanju dnevni izziv. Če zapravite preveč na napačnem kanalu, ne boste imeli dovolj za prava mesta. Kako si zagotoviti, da boste izbirali prave kanale, pravo količino sredstev in prave kreative?

Odgovor ponuja digitalni marketing, ki omogoča hiter dostop do množice podatkov. Ker omogoča preprosto testiranje kreativ in občinstev v digitalnem okolju, oglaševalce opremi s pametnimi podatki. S tem pa pripomore, da je vsaka nadaljnja izpeljana akcija mnogo bolj učinkovita.

Kljub temu se pristopa »digital first« še vedno poslužuje presenetljivo malo oglaševalcev! V raziskavi podjetij SocialCode in CMO Club je sodelovalo 80 vodij marketinga – le 34 odstotkov vprašanih jih je zatrdilo, da testirajo digitalne kombinacije kreativ in občinstva z namenom, da bi podatke lahko uporabili za boljše komuniciranje v tradicionalnih medijih (TV in tisk). Le 39 odstotkov jih digitalno testiranje uporablja za odkrivanje novih segmentov kupcev. To pomeni, da obstaja še izjemen in v veliki meri neizkoriščen potencial, ki številnim podjetjem lahko prinese konkurenčno prednost!

Poleg vpogleda v podatke daje raziskava oglaševalcem še nekaj praktičnih napotkov, kako kar najbolje izkoristiti digitalno oglaševanje. Med drugim podjetjem oz. oglaševalcem svetuje, da primarno oblikujejo strateški dokument, v katerem digital postavijo na prvo mesto in si zagotovijo ustrezen nadzor nad podatki in investicijami; nenazadnje pa s poznavanjem svojih občinstev pridobijo tudi ustrezen okvir za pripovedovanje povezanih zgodb.

Deli

Arhiv