Nova zvezda na nebu - Snapchat - iPROM - Novice iz sveta

Nova zvezda na nebu – Snapchat

V bitki, katero družbeno omrežje bo privabilo več novih uporabnikov, naj bi bilo letos fantastično leto za Snapchat. Njegova baza uporabnikov bo zrasla z dvomestno številko in bo v ZDA prvič prehitel tako Twitter kot Pinterest.

Preberi več
Programatično oglaševanje v predsedniški-tekmi - iPROM - Novice-iz-sveta-01

Programatično oglaševanje v predsedniški tekmi

Programatično oglaševanje kandidatom za ameriškega predsednika omogoča, da si pridobijo več glasov zase tako, da ciljajo prave posameznike, s pravim sporočilom, ki se sklada z njihovimi specifičnimi vrednotami, mnenji in prioritetami.

Preberi več
Letos bo skoraj polovica svetovnega prebivalstva uporabljala internet - iPROM Novice iz sveta

Letos bo skoraj polovica svetovnega prebivalstva uporabljala internet

Do konca leta 2016 bo skoraj polovica svetovne populacije uporabljala internet. To predstavlja 6,8-odstotno rast glede na leto 2015.

Preberi več
Zmagovite video strategije velikih blagovnih znamk - iPROM Novice iz sveta

Zmagovite video strategije velikih blagovnih znamk

Video oglasi, ki pripovedujejo zanimivo zgodbo, so interaktivni in vključujejo »vplivneže«, so ključni za uspeh digitalnih video oglaševalskih strategij.

Preberi več
Panoga »FMCG« z visokimi vložki v digitalno oglaševanje - iPROM Novice iz sveta

Panoga »FMCG« z visokimi vložki v digitalno oglaševanje

Ameriški oglaševalci iz panoge blago široke potrošnje (FMCG) bodo letos digitalnemu oglaševanju namenili skoraj 6 milijard ameriških dolarjev, kar predstavlja 18,2 odstotka več kot v letu 2015.

Preberi več
Zabrisana meja med digitalnim in resničnim svetom - iPROM Novice iz sveta

Zabrisana meja med digitalnim in resničnim svetom

Avtomobilska industrija se zadnjih nekaj let že precej osredotoča na digitalne kanale, vse bolj pa uporablja tudi novo tehnologijo; virtualno in obogateno resničnost.

Preberi več
Digitalne kampanje za Euro 2016 - iPROM Novice iz sveta

Digitalne kampanje za Euro 2016

Evropsko nogometno tekmovanje Euro 2016 se nezadržno približuje, zato se vsi uradni sponzorji pa tudi druge večje znamke že trudijo z oglaševalskimi kampanjami, povezanimi s tem dogodkom. Pri tem so nekatere manj, druge pa bolj uspešne.

Preberi več
Vzpon »tihih« in ciljanih video oglasov - iPROM Novice iz sveta

Vzpon »tihih« in ciljanih video oglasov

Gledanje video vsebin vse bolj narašča. Pri tem pa je pomembno, da oglaševalci razumejo video gledalce in jim predvajajo video oglase, ki bodo kratki, relevantni in prilagojeni mobilnim napravam.

Preberi več
Hkratno gledanje televizije in uporaba interneta vse bolj narašča - iPROM Novice iz sveta

Hkratno gledanje televizije in uporaba interneta vse bolj narašča

Dvojni udarec za oglaševalce in ponudnike vsebin. Američani namreč svojo pozornost vse bolj delijo med vse več naprav, ki so povezane z internetom; število ljudi, ki med gledanjem TV-ja opravljajo še druge (spletne) aktivnosti še naprej raste. Med tem pa število naročnikov na plačljive TV-programe upada.

Preberi več
Več dolarjev za video oglase - iPROM Novice iz sveta

Več dolarjev za video oglase

IAB-jeva raziskava predvideva, da bosta v naslednjih 12 mesecih dve tretjini ameriških oglaševalskih agencij in marketinških profesionalcev povečali sredstva za video oglaševanje tako na namiznih računalnikih kot na mobilnih napravah.

Preberi več

Arhiv