NOVICE IZ SVETA
Do konca leta 2016 bo skoraj polovica svetovne populacije uporabljala internet. To predstavlja 6,8-odstotno rast glede na leto 2015.
Video oglasi, ki pripovedujejo zanimivo zgodbo, so interaktivni in vključujejo »vplivneže«, so ključni za uspeh digitalnih video oglaševalskih strategij.
Ameriški oglaševalci iz panoge blago široke potrošnje (FMCG) bodo letos digitalnemu oglaševanju namenili skoraj 6 milijard ameriških dolarjev, kar predstavlja 18,2 odstotka več kot v letu 2015.
Avtomobilska industrija se zadnjih nekaj let že precej osredotoča na digitalne kanale, vse bolj pa uporablja tudi novo tehnologijo; virtualno in obogateno resničnost.
Evropsko nogometno tekmovanje Euro 2016 se nezadržno približuje, zato se vsi uradni sponzorji pa tudi druge večje znamke že trudijo z oglaševalskimi kampanjami, povezanimi s tem dogodkom. Pri tem so nekatere manj, druge pa bolj uspešne.
Gledanje video vsebin vse bolj narašča. Pri tem pa je pomembno, da oglaševalci razumejo video gledalce in jim predvajajo video oglase, ki bodo kratki, relevantni in prilagojeni mobilnim napravam.
Dvojni udarec za oglaševalce in ponudnike vsebin. Američani namreč svojo pozornost vse bolj delijo med vse več naprav, ki so povezane z internetom; število ljudi, ki med gledanjem TV-ja opravljajo še druge (spletne) aktivnosti še naprej raste. Med tem pa število naročnikov na plačljive TV-programe upada.
IAB-jeva raziskava predvideva, da bosta v naslednjih 12 mesecih dve tretjini ameriških oglaševalskih agencij in marketinških profesionalcev povečali sredstva za video oglaševanje tako na namiznih računalnikih kot na mobilnih napravah.
Naj gre za uporabo emaila, družbenih omrežij ali za gledanje video vsebin, mladi uporabniki v Zahodni Evropi zelo radi menjavajo naprave.
Oglaševalci so vedno na preži za naslednjo “veliko” stvarjo. Trenutno je najbolj vroči trend programatični zakup – njegov trg je bil lani vreden že 14,88 milijarde dolarjev; v naslednjih desetih letih pa naj bi po tej metodi kupovali kar 90 odstotkov vseh prikaznih oglasov.