Vzpon »tihih« in ciljanih video oglasov - iPROM Novice iz sveta

Vzpon »tihih« in ciljanih video oglasov

Gledanje video vsebin vse bolj narašča. Pri tem pa je pomembno, da oglaševalci razumejo video gledalce in jim predvajajo video oglase, ki bodo kratki, relevantni in prilagojeni mobilnim napravam.

Preberi več
Hkratno gledanje televizije in uporaba interneta vse bolj narašča - iPROM Novice iz sveta

Hkratno gledanje televizije in uporaba interneta vse bolj narašča

Dvojni udarec za oglaševalce in ponudnike vsebin. Američani namreč svojo pozornost vse bolj delijo med vse več naprav, ki so povezane z internetom; število ljudi, ki med gledanjem TV-ja opravljajo še druge (spletne) aktivnosti še naprej raste. Med tem pa število naročnikov na plačljive TV-programe upada.

Preberi več
Več dolarjev za video oglase - iPROM Novice iz sveta

Več dolarjev za video oglase

IAB-jeva raziskava predvideva, da bosta v naslednjih 12 mesecih dve tretjini ameriških oglaševalskih agencij in marketinških profesionalcev povečali sredstva za video oglaševanje tako na namiznih računalnikih kot na mobilnih napravah.

Preberi več
Mladi v Evropi z več napravami - iPROM Novice iz sveta

Mladi v Evropi z več napravami

Naj gre za uporabo emaila, družbenih omrežij ali za gledanje video vsebin, mladi uporabniki v Zahodni Evropi zelo radi menjavajo naprave.

Preberi več
Programatični zakup – prihodnost prikaznega oglaševanja - iPROM Novice iz sveta

Programatični zakup – prihodnost prikaznega oglaševanja

Oglaševalci so vedno na preži za naslednjo “veliko” stvarjo. Trenutno je najbolj vroči trend programatični zakup – njegov trg je bil lani vreden že 14,88 milijarde dolarjev; v naslednjih desetih letih pa naj bi po tej metodi kupovali kar 90 odstotkov vseh prikaznih oglasov.

Preberi več
Evropa: digitalno oglaševanje prehitelo TV-oglaševanje!

Evropa: digitalno oglaševanje prehitelo TV-oglaševanje!

Evropski trg digitalnega oglaševanja je lani zrasel za 13,1 odstotka in je vreden rekordnih 36,2 milijardi evrov. Tako je pokazala najnovejša raziskava IAB Europe o oglaševalskih naložbah AdEx.

Preberi več
Odlični primeri marketinga milenijcem - iPROM Novice iz sveta

Odlični primeri marketinga milenijcem

Milenijci za oglaševalce predstavljajo najbolj zaželeno skupino. Vprašanje pa je, kako naj blagovne znamke zastavijo uspešno komunikacijo z njimi. Učite se od najboljših!

Preberi več
Velike blagovne znamke spreminjajo mobilni marketing - iPROM Novice iz sveta

Velike blagovne znamke spreminjajo mobilni marketing

Velike blagovne znamke vse bolj spoznavajo, koliko prednosti jim ponuja mobilni marketing. S svojo selitvijo v mobilno oglaševanje ta kanal tudi pomembno zaznamujejo.

Preberi več
Tehnologija poganja rast mobilnega oglaševanja - iPROM Novice iz sveta

Tehnologija poganja rast mobilnega oglaševanja

S pomočjo tehnologije oglaševalci boljše razumejo kupce, njihovo vedenje in jih s ciljanimi oglasi tudi veliko bolj uspešno nagovarjajo.

Preberi več
Televizija izgublja svoj primat - iPROM Novice iz sveta

Televizija izgublja svoj primat

Povprečna dnevna soba Britancev ostaja ista in v njej še vedno kraljuje TV. Močno pa se spreminjajo njihove navade med gledanjem programa. Vas zanima, kako?

Preberi več

Arhiv