Oglaševalci si želijo svetovalce za programatično oglaševanje

Oglaševalci si želijo svetovalce za programatično oglaševanje

Programatična revolucija oglaševalcem prinaša nove izzive, saj gre za relativno nov koncept upravljanja z oglasnim prostorom. Zato ni presenetljivo, da je pri tem zaželena pomoč zaupanja vrednih svetovalcev.

Preberi več
Facebook uvedel možnost preddražbe oglasnega prostora - iPROM Novice iz sveta

Facebook uvedel možnost preddražbe oglasnega prostora

Z uvedbo možnosti preddražbe (t. i. header bidding) želi Facebook doseči, da bo njegovo oglasno omrežje bolj konkurenčno kot Googlovo, saj bodo založniki pridobili boljši vpogled v to, kje lahko dobijo več za svoj oglasni prostor.

Preberi več
Inovativna uporaba spletne analitike v letosnjem letu - iPROM - Novice iz sveta

Inovativna uporaba spletne analitike v letošnjem letu

Vloga spletne analitike se bo v letošnjem letu bistveno razširila. Z njeno pomočjo bodo lahko podjetja izboljšala svojo zunanjo komunikacijo in predvsem dobila boljši vpogled v razumevanje svojih uporabnikov.

Preberi več
Kaj-so-podjetja-pridobila-z-Instagram Stories-iPROM-Novice-iz-sveta

Kaj so podjetja pridobila z Instagram Stories?

Instagram je lani poleti predstavil funkcionalnost Instagram Stories, ki jo trenutno dnevno uporablja že 150 milijonov uporabnikov. S tem od svoje »starejše sestre« Snapchat zaostaja le še za 11 milijonov. Ob tem so pri Instagramu priložnosti za podjetja še nadgradili in jim ponudili celostranske oglase, ki bodo umeščeni med zgodbe oseb, ki jim uporabniki sledijo.

Preberi več
Kaj-ustvarja-(dodano)-vrednost-v-digitalnem-svetu-iPROM-Novice-iz-sveta

Kaj ustvarja (dodano) vrednost v digitalnem svetu?

Ste vedeli, da kar 70 odstotkov prebivalstva po svetu dnevno spremlja horoskop? V časopisju, preko radia ter televizije in, seveda, interneta. A horoskop je le ena izmed vsebin, primernih za morebitno monetizacijo na »klasičnih«, digitalnih in mobilnih platformah.

Preberi več
Vpliv-umetne-inteligence-in-tehnologije-strojnega-ucenja-na-marketing-iPROM-Novice-iz-sveta

Vpliv umetne inteligence in tehnologije strojnega učenja na marketing

Zdi se, da bo marketing z uporabo umetne inteligence, strojnega učenja in avtomatiziranih vmesnikov letos še bolj vstopil v znanstvenofantastično prihodnost. Avtomatizacija, ki je imela doslej večinoma prek programatičnega zakupa le manjšo vlogo, si danes zasluži pomembno mesto, kar morajo tržniki pri svojih marketinških kampanjah upoštevati.

Preberi več
Google-aktivno-vstopa-na-področje-OTT-iPROM-Novice-iz-sveta

Google aktivno vstopa na področje OTT

Po več mesecih govoric je Google prejšnji torek predstavil YouTube TV, s katerim bo vstopil na področje dostave TV-vsebin prek interneta (OTT).

Preberi več
Internet-stvari-(IoT)-potencial-na-trgu-in-trendi-v-letu-2017-iPROM-Novice-iz-sveta

Internet stvari (IoT): potencial na trgu in trendi v letu 2017

Internet stvari (IoT) je nova modna beseda, o kateri vse pogosteje govorijo podjetja v povezavi z digitalno preobrazbo. Trg se vztrajno razvija in kmalu bo s svojo inovativnostjo povsem spremenil bivanje v vašem domu, prav tako pa tudi poslovanje vašega podjetja.

Preberi več
Video-vsebine-na-digitalnih-kanalih-v-porastu-iPROM-Novice-iz-sveta

Video vsebine na digitalnih kanalih v porastu

Uporaba videa nenehno raste, zato so začeli ustvarjalci raziskovati najboljše načine za njegovo vključevanje v lastne digitalne strategije. Zahvaljujoč izjemni rasti videa v preteklem letu, bo letošnje leto pomembno za video vsebine.

Preberi več
Strojno učenje in nakupna pot - iPROM - Novice iz sveta

Strojno učenje in nakupna pot

V naslednjih 12 mesecih lahko pričakujemo, da bo avtomatizacija prevzela večjo vlogo tudi pri načrtovanju kampanj. Zahvala za to gre vse večji sprejetosti strojnega učenja. In razlog? Stroji lahko kvantitativno ovrednotijo nakupno pot milijonov kupcev precej hitreje in učinkoviteje, kot to lahko stori katerakoli ekipa za načrtovanje.

Preberi več

Arhiv