Obogateni oglasi tudi lokalno

Šef marketinške agencije iz Kentuckyja je prepričal direktorja lokalnega McDonald’sa naj oglašuje kombinirano – na TV in v spletu. McDonald’s je ravno takrat oglaševal promocijsko akcijo v zvezi s…

Preberi več

MSN še z Unicastom

Obogateni spletni oglasi slavijo še eno zmago. Microsoftov portal MSN se je odločil za sodelovanje še s tretjim največjim ponudnikom spletnih oglaševalskih formatov Unicastom. MSN, ki ima 9 milijonov…

Preberi več

In zmagovalec je … Snickers

Eden od vodilnih svetovnih ponudnikov formatov za obogatene spletne oglase Eyeblaster (sodeluje s 400 agencijami in je prisoten na 800 najbolj obiskanih spletnih straneh kot so AOL, MSN in…

Preberi več

Rast internetnega oglaševanja

Sodeč po napovedih družbe eMarketer bodo v ZDA letos porabili 6,38 milijarde dolarjev za spletno oglaševanje, prihodnje leto pa 6,7 milijarde dolarjev. Letošnji iztržek od spletnega oglaševanja naj…

Preberi več

“Gif bannerji” se poslavljajo

Ameriški ponudnik hitrega dostopa do interneta SBC Pacific Bell se je zaradi omejenih sredstev za televizijsko oglaševanje odločil za objavo EyeWonderjevih obogatenih internetnih oglasov s pretočnimi video spoti. Oglaševalska…

Preberi več

Obogateni internetni oglasi bistveno učinkovitejši

Rezultati raziskave, ki jo je opravila družba Dynamic Logic, kažejo na to, da obogateni oglasi (rich media) precej – tudi do 2x – povečajo sporočilno povezovanje (Message Association) posameznih…

Preberi več

Internetni reklamni odmori podobni TV oglasom

Univision se je v želji po vstopu na špansko govoreča tržišča povezal z družbo Unicast. Skupaj bosta ponujala različne oblike sodobnih spletnih oglaševalskih tehnologij (reklamni odmori, lebdeči oglasi, klasični…

Preberi več

Več kot 1300 spletnih strani z Unicastovo spletno oglaševalsko tehnologijo

Družba Unicast je edini svetovni ponudnik celovitih standardiziranih formatov za spletno oglaševanje. Oglaševalski paket Online Format Suite omogoča enostaven prenos offline sporočil in oglasov v internetni svet – z…

Preberi več

Spletno oglaševanje in kriza

Svetovno recesijo so preživele predvsem inovativne spletne oglaševalske agencije in ponudniki oglaševalskih modelov, ki so se navezali na produkte kot je Macromediin Flash, s čimer so standardizirali spletne oglaševalske…

Preberi več

Hitreje do kampanje

Podjetje CheckM8 je nov igralec na trgu ponudnikov oglaševalskih standardov. Ustanovljeno je bilo leta 2000 v ZDA, evropski sedež je v Veliki Britaniji, razvojni oddelek pa v Izraelu. Pri…

Preberi več

Arhiv