Deli

Interaktivni oglaševalski urad (IAB) (združenje, v katerega so med drugim vključeni tudi AOL, MSN in Yahoo) je podprl “Universal Ad Package”, v katerega so vključeni tudi večji spletni multimedijski oglasi. IAB skuša s tem poenostaviti kupovanje in oblikovanje oglasov s strani oglaševalskih agencij in oglaševalcev. IAB je podprl nov oglaševalski standard ravno v času, ko različne družbe objavljajo napovedi o spletnem oglaševanju v letu 2003. Pri tem imajo posebno mesto obogateni oglasi, ki jim družba Jupiter Research napoveduje svetlo prihodnost. Njihov delež v skupnem spletnem oglaševalskem kolaču v letu 2003 bo 8 odstotkov, do leta 2007 pa naj bi ta delež narasel kar na 22 odstotkov. Sicer pa raziskovalno-svetovalne družbe za leto 2003 napovedujejo rahlo povečanje izdatkov za spletno oglaševanje.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv