NOVICE IZ SVETA
Raziskovalno podjetje Emarketer predvideva, da bodo prihodki od video oglaševanja v naslednjem letu dosegli 775 milijonov dolarjev. Do konca desetletja pa bodo sredstva, namenjena video oglaševanju, predstavljala 11,5 odstotka…
E-commerce Times se je pogovarjal o potencialih spletnega oglaševanja z Lauro Betterly, predsednico in direktorico podjetja In Touch Media Group, ki se ukvarja s spletnim oglaševanjem ter odnosi z…
V raziskavi Eurobarometra ugotavljajo, da že 27 odstotkov Evropejcev nakupuje v spletnih trgovinah. Tako se internet v Evropi vedno bolj uveljavlja kot prodajni medij, vendar pa obstajajo razlike med…
V sledilni študiji, ki jo je podjetje comScore Networks izvedlo v ZDA in petih evropskih državah (Francija, Nemčija, Italija, Španija in VB), so ugotovili, da 29 odstotkov Evropejcev redno…
Oglaševalska akcija »The Campaign for Real Beauty« je med internetnimi uporabniki vzbudila ogromno zanimanja in različnih odzivov. Najnovejši video, ki ga je Dove prikazal na istoimenski spletni strani, nosi…
Se vam je že zgodilo, da ste postali nervozni, če niste imeli dostopa do interneta? No, potem ste, po izsledkih nove raziskave, najverjetneje internetni odvisnik. Odvisnost od interneta je…
Skoraj osem izmed desetih mobilnih uporabnikov zajetih v raziskavi, ki jo je izvedel Harris Interactive, bi bilo veselih, če bi prejeli oglas na svoj mobitel, ki bi bil v…
Zadnja raziskava podjetja MORI Research kaže na naraščajoč vpliv interneta na nakupne navade potrošnikov. Od 3.008 anketirancev, zajetih v raziskavo, jih tri četrtine na spletu primerja značilnosti različnih izdelkov…
LJUBLJANA, 16.10. iPROM bo na konferenci IDC Business Intelligence Roadshow 2006, ki bo potekala 25. oktobra v Ljubljani, aktivno sodeloval s predstavitvijo pomena digitalnega marketinga pri izboljševanju poslovnih rezultatov…