Uporaba spletnih video oglasov se bo v letu 2007 povečala za 89 odstotkov

Raziskovalno podjetje Emarketer predvideva, da bodo prihodki od video oglaševanja v naslednjem letu dosegli 775 milijonov dolarjev. Do konca desetletja pa bodo sredstva, namenjena video oglaševanju, predstavljala 11,5 odstotka…

Preberi več

O umetnosti spletnega oglaševanja z Lauro Betterly

E-commerce Times se je pogovarjal o potencialih spletnega oglaševanja z Lauro Betterly, predsednico in direktorico podjetja In Touch Media Group, ki se ukvarja s spletnim oglaševanjem ter odnosi z…

Preberi več

27 odstotkov Evropejcev kupuje prek spleta

V raziskavi Eurobarometra ugotavljajo, da že 27 odstotkov Evropejcev nakupuje v spletnih trgovinah. Tako se internet v Evropi vedno bolj uveljavlja kot prodajni medij, vendar pa obstajajo razlike med…

Preberi več

Evropa pred ZDA po mobilnem dostopu do interneta

V sledilni študiji, ki jo je podjetje comScore Networks izvedlo v ZDA in petih evropskih državah (Francija, Nemčija, Italija, Španija in VB), so ugotovili, da 29 odstotkov Evropejcev redno…

Preberi več

Oglaševalska akcija Dove »Za resnično lepoto« povzročila veliko odzivov

Oglaševalska akcija »The Campaign for Real Beauty« je med internetnimi uporabniki vzbudila ogromno zanimanja in različnih odzivov. Najnovejši video, ki ga je Dove prikazal na istoimenski spletni strani, nosi…

Preberi več

Raziskava Stanfordske univerze: vedno več internetnih odvisnikov

Se vam je že zgodilo, da ste postali nervozni, če niste imeli dostopa do interneta? No, potem ste, po izsledkih nove raziskave, najverjetneje internetni odvisnik.     Odvisnost od interneta je…

Preberi več

27 odstotkov Evropejcev kupuje prek spleta

V raziskavi Eurobarometra ugotavljajo, da že 27 odstotkov Evropejcev nakupuje v spletnih trgovinah. Tako se internet v Evropi vedno bolj uveljavlja kot prodajni medij, vendar pa obstajajo razlike med…

Preberi več

Ciljani oglasi priljubljeni med mobilnimi uporabniki

Skoraj osem izmed desetih mobilnih uporabnikov zajetih v raziskavi, ki jo je izvedel Harris Interactive, bi bilo veselih, če bi prejeli oglas na svoj mobitel, ki bi bil v…

Preberi več

»Online« informacije vplivajo na »offline« nakupe

Zadnja raziskava podjetja MORI Research kaže na naraščajoč vpliv interneta na nakupne navade potrošnikov. Od 3.008 anketirancev, zajetih v raziskavo, jih tri četrtine na spletu primerja značilnosti različnih izdelkov…

Preberi več

iPROM na konferenci IDC o pomenu digitalnega marketinga

LJUBLJANA, 16.10. iPROM bo na konferenci IDC Business Intelligence Roadshow 2006, ki bo potekala 25. oktobra v Ljubljani, aktivno sodeloval s predstavitvijo pomena digitalnega marketinga pri izboljševanju poslovnih rezultatov…

Preberi več

Arhiv