NOVICE IZ SVETA
Zadnja raziskava podjetja MORI Research kaže na naraščajoč vpliv interneta na nakupne navade potrošnikov. Od 3.008 anketirancev, zajetih v raziskavo, jih tri četrtine na spletu primerja značilnosti različnih izdelkov…
LJUBLJANA, 16.10. iPROM bo na konferenci IDC Business Intelligence Roadshow 2006, ki bo potekala 25. oktobra v Ljubljani, aktivno sodeloval s predstavitvijo pomena digitalnega marketinga pri izboljševanju poslovnih rezultatov…
Po podatkih RIS-ove raziskave je v Sloveniji že 880.000 mesečnih uporabnikov interneta, ki za dostop uporabljajo PC in nadaljnjih 90.000, ki do njega dostopajo le prek svojih mobilnikov. Tako…
Čeprav rast spletnega oglaševanja ne bo več presegla zgodovinsko visokih letnih rasti v višini 30 odstotkov in več, pa bo ta rast še vedno precej močna. Tako EMarketer predvideva,…
Podjetje FMC je v enem letu, odkar je prenovilo svojo spletno stran in ponudilo možnost nakupovanja v spletni trgovini, zabeležilo izjemne poslovne rezultate. V spletni trgovini, ki predstavlja že…
LJUBLJANA, 03.10. Spletna medijska agencija iPROM bo na konferenci Minerva, osrednjem dogodku na področju interneta v Sloveniji, predstavila spletno oglaševanje kot del integriranih marketinških akcij, s katerim lahko podjetja…
IAB in PricewaterhouseCoopers sta objavili podatke o vložkih v spletno oglaševanje za drugo četrtletje in za prvih šest mesecev letošnjega leta. Številke kažejo, da je v prvem polletju spletno…
V zadnjem letu so mediji v ZDA ustvarili kar precejšen preplah zaradi pomanjkanja oglaševalskega prostora na internetu. Predvsem naj bi pomanjkanje občutile avtomobilske spletne strani. Vendar pa se je…
Ameriški politični kandidati in njihovi svetovalci vse bolj odkrivajo pomen in pomembnost interneta za zmago na volitvah. Kot je pokazala nedavna raziskava, ki jo je izvedel E-Voter Institute, kar…
EIAA (European Interactive Advertising Association) je izvedla zanimivo raziskavo, s katero so skušali ugotoviti, katere so priljubljene spletne strani in kakšno vedenje izkazujejo na internetu različne skupine ljudi. Raziskavo…